• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang vraagje

GTI-EDITION230

Detailing guru
3 aug 2010
407
150
Nijverdal
Ik gebruik de Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0 en ben daar zeer over te spreken . Maar vraag me af of dit nog kan versterken met een laagje Wolfgang Fuzion Carnauba Polymer Concours Estate Wax ? of heeft dit totaal geen zin ? Zag dat dit geen goedkope wax is . Dus wil graag weten of dit iets toe gaat voegen aan de bestaande DGPS.

alvast bedankt:)^
 
De sealant geeft naast glans een goede bescherming, door aanbrengen van de Fuzion zal je alleen glanswinst halen, mits de voorbereidende stappen goed zijn uitgevoerd.
Als je een andere wax hebt, dan kan je die gerust gebruiken.
 
In de zin van beading, ja...
In de zin van langere standtijd, minimaal...
Conclusie: het kan, ligt eraan wat je wilt toevoegen....
 
Ikzelf vind het een heerlijk combo, nog steeds een van mijn alltime favorieten, ook omdat de Fuzion zo makkelijk te verwerken is, in bijna alle omstandigheden. Bij andere premiumwaxen merk ik dat ze nogal nazweten wanneer de temperatuur bij het aanbrengen wat lager ligt.
 
bartr123;302926 zei:
De sealant geeft naast glans een goede bescherming, door aanbrengen van de Fuzion zal je alleen glanswinst halen, mits de voorbereidende stappen goed zijn uitgevoerd.
Als je een andere wax hebt, dan kan je die gerust gebruiken.

2 weken geleden ook al een test gedaan met Natty's Paste Wax Red en dit valt me zeker niet tegen. maar over die Fuzion hoor ik ook veel goede reacties vandaar mijn vraag.