• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wrap bubbels na verloop van tijd

Zoranurai

Detailing guru
11 jul 2022
663
115
Hoi Allen,

Ik weet dat dit een detailing forum is, maar iedereen is altijd zo behulpzaam, dus met goede hoop de vraag bijbhet vertrouwde volk.

Wat heb ik fout gedaan?

Tijdje terug de plaat op de middenconsole met vinyl gewrapt,

IMG_0972.jpeg


Zag er uiteindelijk netjes uit.

Maar nu:

IMG_1285.jpeg


Overal zijn luchtbellen gevormd.

Ik snap dat ik het op nieuw moet doen, maar hoe is dit gekomen? Warmte in de auto? Het feit dat het goedkoop spul is van amazon? Verkeerde voorbereiding?

Als de nieuwe auto binnen is, is het plan om deze wagen te verkopen, echter is de kleurlak onder de wrap gedeeltelijk weg en zit er amper nog wat op door verkeerd polijsten. Of zal ik deze (laten) spuiten?

Advies is zeer welkom.
 
  • Verbluft
Reactions: RoyR
Ja zo’n idee had ik ook al, ik denk dat het ligt aan het feit dat het een rol van een tientje is van amazon, en geen hoge kwaliteit 3m oid. Waarschijnlijk niet gemaakt voor een warme auto.
Zal ff kijken of ik een fatsoenlijke rol met een leuke afwerking kan vinden.
 
Ik heb een hele tijd geleden ook een deel van mijn dashboard gewrapt. In eerste instantie een rol van een tientje gehaald maar dit ging gewoon niet. Veel te stug en niet mooi in vorm te krijgen.

Toen van 3m besteld en dit zit tot op heden nog superstrak. Ik denk dat het de kwaliteit van de folie is.

Het horizontale deel precies achter de radio(in geborsteld RVS) 3M folie, wel prijzig maar het zeker waard.
IMG_1402.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Ik heb destijds bij stickerland.nl besteld. Later nog een keer wat besteld bij signfilm.com

Bij mij was het zo dat het om geborstelde look ging en de oriëntatie van het geborstelde kwam net verkeerd uit dus ik moest inderdaad voor €80,- bestellen terwijl het stuk maar n
110cm breeden 20cm hoog hoefde te zijn.