• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Yamaha diversion 600 cc (25 kw)

Plast-x is bedoeld voor handmatig gebruik, niet voor een DAP en zeker niet met een oranje pad.... Als jij verschil ziet, dan vind ik het prima :)^ Al denk ik ik dat het beter kan, maar dat ben ik ;)
 
Aaaaah, maar dat zei je de eerste keer niet! ;) Er is wel verbetering zichtbaar, daar gaat het niet om. Maar wat ik merk met Plast-X is dat je echt hard moet boenen met de hand en warmte creëren, dat lukt niet goed met de DAP. Met de hand lukt dat wel, het kost alleen wat meer moeite. Mocht je M80 hebben, dan kun je het daarmee wel met de machine proberen. op een witte pad. Mijn kuipruit is met de hand gedaan.
Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat jouw kuipruit van een andere soort kunststof gemaakt is (harder)
 
doe denk voor de volgende keer handmatig.. ;)
met doek aanbrengen en later weer schoon maken kan dat ook met quick detail (roze spul van meg)?
 
Dat roze spul heet Last Touch ;) en ja dat kan daar mee. Kleine stukjes doen en niet meteen de hele kuipruit.
 
bedoel je de last touch klein stukje?

heb wel gemerkt dat ik wat langerde op bleef dat het wel iets warm werdt... :auw
en als je met de handen over heen gaat dan lijkt het net als je soort van spinneweb aanraakt zo iets zeg maar..
hoe ik dat precies uit moet leggen weet ik het helaas niet sorry.. :auw :schaam
 
Je zegt:

kan dat ook met quick detail (roze spul van meg)

Dat roze spul is Last Touch, een detailer spray. Tenminste, dat is volgens mij het enige van Meguiar's wat roze is....

Je moet kleine stukjes doen met de plast-X, met de LT maak je het schoon. Dat gevoel wat je beschrijft is dat het kunststof statisch geladen is geworden, het moet dan ontladen worden, onder de kraan houden gaat het snelst (ontladen). Als je dat niet doet, dan trekt het heel snel stof aan.