• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

YVE5 ook hier aanwezig

YVE5

Detailing rookie
19 feb 2009
70
0
Beste poets-fanaten en detail-freaks?

Het is niet echt mijn gewoonte, maar laat ik me dan toch ook even voorstellen hier op het forum. Ik lees hier al enige tijd mee, maar heb me enkele dagen geleden pas geregistreerd. En vandaag dus mijn eerste post.

Mijn echte naam is Yves en mijn leeftijd is 22 jaar.
Ik ben vooral vrij actief in de tuning-wereld, toch al van mijn 12 jaar. Zo ben ik één van de mensen achter de website www. Tuned-Belgium.com . Mijn vrije tijd gaat dus hoofdzakelijk naar tuning. Maar ook fotografie is een hobby van mij. Veel van mijn werk kan je terugvinden op mijn site: www. YVE5.be
Ik maak ook ongeveer elke maand een online tuningmagazine op Tuned-Belgium. Eveneens maak ik 2x per jaar een krantje, de Tuning Gazette. Verder ontwerp ik ook nog banners en andere reclamezaken voor vrienden en kennisen.

Op weekdagen ga ik nog naar school, ik zit in mijn laatste bachelorjaar Industrieel Ingenieur Bouwkunde. In het weekend werk ik in de carwash. Ik lees hier veel enorm negatieve zaken over de wasstraat/krasstraat. Veel van die dingen die ik hier lees weerleg ik volledig. Tenzij het over een enorm slechte wasstraat gaat. Ik beweer (en ik sta ten volle achter mijn bewering) dat de wagens die bij ons door de wasstraat rijden, niet meer of niet minder waskrasjes (of liever "sporen") krijgen, dan dat de gemiddelde burger zijn wagen met emmer en spons wast. Uiteraard wel meer sporen dan bij de detail-freaks. Maar, zou het niet erg zijn als dit niet zo was? Ach, ik kan er uren over discussieren :-"

Mijn wagen was ik minsens 1x per week volledig zelf. De reden dat ik niet door de wasstraat rijdt, is omdat mijn auto er te laag voor ligt. Minstens 1x per maand krijgt mijn auto ook een clay- en waxbeurtje.


Foto's van mijn auto:
yveswinter4.jpg

2lbo0td.jpg

interiormegane2.jpg

interiormegane4.jpg



foto's van mijn kuisproducten-collectie moet ik nog maken ;)
 
Allereest welkom! Nette auto hoor! Stoere foto trouwens ook!

Ik deel je mening (en ik denk velen met mij) dat de wasstraat niet slechter is dan een emmer en de bekende spons, misschien zelfs nog wel beter. Maar het haalt het niet met de auto op de juiste manier wassen. Als iedereen z'n auto zou wassen met de 2-emmer methode en een fatsoenlijke washmitt, is dat al veel beter dan een spons. :)
 
Welkom! Zeer nette bolide, interieur is ook prachtig zeg!
 
Welkom op het forum Yves!
Wat een schitterende auto, schitterend interieur en super strakke foto's!! Heeel mooi!!! :)^ :)^ :)^
Ook de boxen vind ik erg mooi verwerkt in je interieur! :cool:
 
Zo zeg, dit is wel een van de mooiste megane's die ik gezien heb. Schitterend interieur zeg.

Heb je wel tijd om te slapen ofzo? Je bent een druk man zie ik ...:D...Welkom in ieder geval!
 
welkom hier, heb al enkele van je fotoshoots gezien en die zijn iedere keer om te kwijlen!
Ben ook fan van je interieur, echt prachtig
 
dankuwel iedereen voor de positieve reacties :)

Ik heb inderdaad nog wel tijd om te slapen. Maar ik zit natuurlijk niet de hele dag te niksen of een hele avond naar TV te kijken :) Die tijd besteed ik dan liever veel nuttiger.
 
he yves.
jij ook al hier kan je weer wat spullen bij kopen is echt een aanrader hier:)^ .
en wanneer doen we een fotoshoot met mijn megane:cool: .