• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Z4 sDrive35is (Remklauwen bewerkt)

Supermooie wagen!
Zelf heb ik getwijfeld tussen een Z4 coupe ( vorige model) en de auto die ik nu heb.
 
Prachtige bak :)^ Ben zelf ook wel wat besmet met het BMW-virus met achtereenvolgens een e34 535, e34 525 in circuit-trim, e30 325 in circuit-trim, e39 540, e39 530d, e34 535 in circuit-trim en tenslotte een X5. En dat allemaal in 5 jaar tijd......

Smaken verschillen (en da's maar goed ook), maar mijn voorkeur zou uit gaan naar een lichtere kleur velgen.
 
Prachtige bak McShine. Waarschijnlijk zal ik er volgend jaar weer staan als jurylid op Bimmerfest dus wil hem dan wel even grondig inspecteren :grinning:
 
Hele mooie auto !

Alleen zoals Paskal al zei, smaken verschillen.

Mij bevallen het zwarte dak met de zwarte velgen niet. Maar dat maakt niets uit.
Zolang jij het maar mooi vind, dat is het enige wat telt !

Voor de rest echt een prachtig model met een schitterende motor !! :)^
 
Sharif78;347233 zei:
Hele mooie auto!

Alleen zoals Paskal al zei, smaken verschillen.

Mij bevallen het zwarte dak met de zwarte velgen niet. Maar dat maakt niets uit.
Zolang jij het maar mooi vind, dat is het enige wat telt!

Voor de rest echt een prachtig model met een schitterende motor! :)^

LOL @DGTT :)

Zelf twijfel ik ook nog over de velgkleur, maar gewoon zilver is me ook te gewoon. Ik moet zeggen dat het zwart me meer en meer bevalt maar was er eerst aan het denken om tw switchen naar gunmetal grijs of Space Grey. Het dak vind ik juist mooi in het zwart, dan vallen de vouwlijnen mooi weg, en de lijn van de auto wordt benadrukt.
 
Prachtige auto :)^ . En die nieuwe zwarte details vind ik erg geslaagd in combinatie met het zwarte dak. Alleen zijn de velgen een beetje te zwart naar mijn smaak. Ik zou ze dan eerder donkergrijs doen, zoals bijvoorbeeld ShuttersPeet ze onder zijn A4 heeft.
 
kelvin1990;347217 zei:
..en misschien paar cm verlagen zodat de het allemaal wat strakker aansluit??

Enjoy!

Dat doet de wagen al wanneer ik hem in de Sport of Sport+ modus zet...:)
 
Vandaag de winterbanden icm de Style 270M's gemonteerd.


6B9368A9-4131-4B0D-8EDD-992D036E1A54_zpsxdzk1yvz.jpg
 
Hoi Ralf,

Wat een geweldig mooie wagen heb je gekocht, van harte en veel veilige kmo's gewenst!!!

Waar is je M3 naartoe gegaan?

Grt, Jelmer ( die de oude z4 ook nog steeds heeeel mooi vindt :))
 
Hallo Jelmer,

Ingeruild, wat er verder mee gebeurt is me tot nog toe een raadsel. :-b

De oude Z4 is ook nog steeds erg mooi, mits de juiste uitvoering.
 
J vind ik ook, eigenlijk zelfs iets te goed, waardoor ik weer twijfel over de kleur van de zomervelgen.
 
Ik durfde het al niet te zeggen ,^^ . Ik was net een beetje aan de zwarte velgen gewend, maar als ik dit zie ben ik weer om... wat staat lichtmetaal hem goed !! Magoed, dat is een persoonlijke smaak
 
McShine;348070 zei:
J vind ik ook, eigenlijk zelfs iets te goed, waardoor ik weer twijfel over de kleur van de zomervelgen.

Absoluut zwart laten! Vele malen mooier gezien de rest van de accenten imo.