• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zaterdag 21 december OPEN: kerst showroomacties!

Dan is het leed toch al lang geleden op zaterdag 21 december? Ik heb het niet uitgeteld maar volgens mij zit je dan op 14 weken +1 dag. ;)

@Quincy ook geen chauffeur of vervanger te regelen om naar CC HQ te gaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas vrij ver voor mij uit het topje van nederland, maar een leuk dagje combineren met wat in de buurt ofzo zou natuurlijk kunnen.
 
@Quincy ook geen chauffeur of vervanger te regelen om naar CC HQ te gaan?

Helaas niet, ik moet echt verplicht rust nemen.. dit is zeg maar mijn laatste kans op volledig herstel, als ik dit nu niet goed aanpak heb ik de rest van mijn leven last van deze blessure.. ik heb al wel een aanbod gehad, maar diegene is nog niet zeker of hij wel of niet gaat, is nog even afwachten ;)
 
Helaas vrij ver voor mij uit het topje van nederland, maar een leuk dagje combineren met wat in de buurt ofzo zou natuurlijk kunnen.
De appeltaart van Dudok in Rotterdam is de aller-aller-allerlekkerste ter wereld. Dat is op een spreekwoordelijke steenworp van Berkel en Rodenrijs. Ik zeg doen!
 
  • Leuk
Reactions: Esmid en Etterual
@RoyR Ik twijfel nog...
Ik heb komend weekend nachtdiensten, of ik sta 'smorgens om 0900 te trappelen voor de deur, of ik ga pas in de middag wanneer ik wakker ben...
Had eigenlijk mijn oog laten vallen op een kerstpakket, maar nu er toch vanavond mistery boxen zijn, is dat wellicht een beetje 'too much'... o_O
 
  • Grappig
Reactions: RoyR