Hallo, ik ben tom, 23 jaar en ik woon in moergestel. Werk bij een carcleaning bedrijf waar na een tijdje het detailingvirus ook heeft toegeslagen. Rijd zelf een black magic golf 4 en een unizwarte 5 gti
Na een tijdje melezen hier me ook maar is voorgesteld. Hoop hier nog een hoop bij te leren en meer te weten te komen over de verschillende producten.
Hier een paar projecten die ik met mijn collegas gedaan heb.
En mijn meest tijdrovende project:
Auto is van de vader van n goede vriend. Gekocht van n man die heb gebruikte waar hij voor gemaakt was: RIJDEN. Maar schoonmaken was geen hobby. Creme leer was zwart. Altijd door de wasstraat geweest maar na een uurtje of 50 á 60 en honderde euro's aan gyeon producten beter als nieuw.
Wat is er aan gedaan:
Interieur reinigen
Lichte orange peel behandeling
3staps gepolijst met monello op rotary en DA
Gyeon mohs
Gyeon booster
Gyeon rim (velgen en remklauwen)
Gyeon trim
Gyeon view
Gyeon fabric coat op cabriokap
Gyeon leathercoat
Groeten tom
Na een tijdje melezen hier me ook maar is voorgesteld. Hoop hier nog een hoop bij te leren en meer te weten te komen over de verschillende producten.
Hier een paar projecten die ik met mijn collegas gedaan heb.
En mijn meest tijdrovende project:
Auto is van de vader van n goede vriend. Gekocht van n man die heb gebruikte waar hij voor gemaakt was: RIJDEN. Maar schoonmaken was geen hobby. Creme leer was zwart. Altijd door de wasstraat geweest maar na een uurtje of 50 á 60 en honderde euro's aan gyeon producten beter als nieuw.
Wat is er aan gedaan:
Interieur reinigen
Lichte orange peel behandeling
3staps gepolijst met monello op rotary en DA
Gyeon mohs
Gyeon booster
Gyeon rim (velgen en remklauwen)
Gyeon trim
Gyeon view
Gyeon fabric coat op cabriokap
Gyeon leathercoat
Groeten tom