• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

zomervelgen er weer onder plus remklauwen rood gemaakt

evdven

Detailing addict
29 mrt 2010
65
52
Vandaag tussen de buien door mijn zomervelgen er weer onder gedaan plus de remklauwen rood gemaakt.

Afbeelding213.webp

Een plaatje hoe de auris was met winterbanden

Afbeelding001-1.webp

De auris met zomerbandjes toen ik hem kocht

Afbeelding236.webp

vandaag bezig geweest de remklauwen rood te maken

Afbeelding231.webp

Heb de velgen met poorboy's professionel polish behandelt daarna in de blackhole gezet dan exp pure sealant, afgetopt met natty's bleu

Velgen en klauwen staan hem schitterend!
In eerste instantie met de wintervelgen dacht ik, zo dat is een saaie bak. Maar met de zomervelgen en klauwen; super! Stoere wagen!

Voor de klauwen Hammerite gebruikt?

Ik denk dat Hans bedoelde, hoe jij tewerk bent gegaan met het rood maken van de remklauwen.

Velgjes en klauwtjes staan hem goed.

Ik heb ze gewoon rood geverft eerst met ontvetter en een kwast schoongemaakt daarna met metaalverf van de karwei geverft,verf was ook geschikt voor alluminium.

@toezman dankjewel

@peerlancia dankjewel

Dat ziet er mooi uit met die velgen! Toevallig ook foto's van het behandelen van de remklauwen of een close-up van de klauwen?

@jeroen
Handig linkje... dat ga ik eens goed lezen.

Sorry geen foto's gemaakt tijdens het verven en verwisselen telkens als het weer droog werd snel de auto opkrikken winterband eraf remklauw ontvetten,verven en dan de zomervelg erop.Toen ik begon was het mooi weer had net één remklauw geverft en velg verwisseld kwam het met bakken uit de lucht]-0.

@jeroen handige link