• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zou graag eens workshop bijwonen om te leren polieren met mijn nieuw polijstmachien.

boup

Detailing addict
21 dec 2018
72
65
Hallo,
Ik heb vorig jaar hier een polijstmachine gekocht met bijhorende producten van Menzerna. (DAP Evo evolution pack)
Ook nog klei gekocht en gisteren nog een deel aangekocht bij Carclean.
Nu ik heb vorig jaar mijn Fiat 500 eens onder handen genomen,maar probleem is wat is de juiste werkwijze enz.
Zou eens graag mijn X4 onder handen nemen,maar zou niet graag hebben dat ik iets verkeerd doe,mijn vrouw maakt me ...:cool:
Want op internet kan je filmpjes bekijken maar is niet zelfde als een workshop.
Wanneer en waar kan je zo een workshop volgen,en kan dat ook in Belgie?
En wat zijn de prijzen van zo ongeveer?
Ben benieuwd naar de reacties

Alvast bedankt
 
Carclean heeft een tijdje clinics aangeboden, maar dat is de laatste tijd natuurlijk niet aan de orde geweest door de pandemie.

Aangezien je uit België komt en Carclean niet in de buurt zit, zou je simpelweg even moeten Googlen naar mogelijkheden bij je in de buurt. ;)
 
ja ik ga eerst eens kijken hoever carclean van Antwerpen is.
Enig idee wat de prijs is als carclean zoiets doet.
Ik heb al prijzen tegengekomen van 350€ is dat de normale prijs?(dag)
Persoonlijk nogal v....;)
 
Wat ook nog wel een optie is is eens meekijken bij iemand d die al wat meer ervaring heeft. Er zit hier nog wel een Belg of 2 3. Ik weet ni van welke kant van Antwerpen je komt maar ikzelf woon in de kempen
 
€350,- per clinic?! ... Dat is dan een dag-cursus met lunch, koffie, aanschaf van wat basis-materiaal en enorm goede training, mag ik hopen. ;)

Ik meen dat Carclean deze clinics in een dagdeel doet, met befaamd lekkere lunch en hands-on aanpak. En voor minder dan deze prijs.


+1 voor Krikke; Misschien is er iemand in jouw omgeving die jou een basiskennis geeft en een machine in je handen drukt. Zo moeilijk is het allemaal niet als de uitleg kort en duidelijk is en die basis kan je vrij vlot opbouwen. (Doen = Leren)
 
Bij CC waren die cursussen vele malen goedkoper en ik durf te wedden dat daar dan ook nog wel wat te knagen bij zit ook.
 
De kosten bij ons zijn €35 p.p. inclusief lunch. Vanwege COVID-19 is het nu nog niet veilig om clinics te geven. Je wilt toch niet op je geweten hebben dat mensen ziek worden vanwege een clinic bij je bedrijf of erger...

Je gaat toch dicht op elkaar staan want iedereen wil zien wat er wordt gedemonstreerd. Mondkapje of niet maar is gewoon nu nog niet veilig. Ik zie hier en daar wel clinics worden aangeboden maar of dat verstandig is...
 
Je zou het denken maar ik zie dat er toch hier en daar gewoon clinics worden gegeven. Ik zou het niet verantwoord vinden nu maar daar denken anderen toch heel anders over. Je staat toch een flinke tijd met dezelfde mensen in één ruimte.
 
Wax-it Oudenaarde heeft ook geregeld lesdagen, check hun www
mogelijks zijn er nog andere dichter bij Antwerpen