• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zoveel mogelijk resultaat en zo min mogelijk werk/producten?

wesje

Detailing addict
15 jun 2008
156
62
43
Giessen
Ik weet het, het kan bijna niet maar toch zijn er een hoop AIO producten. Ik wil graag advies voor onderstaande dinky toy.
Ik wil mijn truckje ook weer eens een beetje glans geven maar dan zonder vijf stappen plan. Kleien is tot daar aan toe maar dan nog eens 4 stappen word me iets teveel. Dus welke producten boeken redelijk resultaat in combinatie met een DAP? Ik wil hem sowieso afwerken met collinite 845 ivm de duurzaamheid van de waxlaag.
 
Kijk, da's nog is wat anders :D

Voordat je begint zul je jezelf dan eerst af moeten vragen: wat wil ik bereiken?

Je zegt, mijn truckje weer een beetje glans hebben.
Da's goed mogelijk uiteraard, maar neem je dan het genoegen dat de swirls en evt. krasjes er niet uit zijn?

Mocht dat het geval zijn zou ik er zoiets van maken:
Wassen, kleien, voeden, waxen.

Misschien ook een idee om alsnog het polishwerk in gedeeltes te gaan doen? Dus eerst het onderste gedeelte rond de intercooler, dan rechterkant, linkerkant, voorkant, en tenslotte dak?
 
Swirls zitten er op en mogen van mij erop blijven. Het gaat tenslotte eens in de twee tot vier weken in de wasstraat. Met zo'n ding heb je geen andere keuze het gaat dus vooral om glans en voeden.
 
De M66 van Meguiar's, dat is een cleaner, polish (glaze in dit geval omdat Meguiar's een glaze een polish noemt :s ) en een wax in 1. Is de pro versie van de Color-X en is in gallon verpakking te krijgen :D