• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwart leren stoelen zo mat mogelijk krijgen

1 woord: scrubpad :heart_eyes:
Ja dat schijnt toch wel super te werken je? Ga ik snel ook bestellen, of twee om een heel interieur te doen.
Hoe dan ook, zul je na reinigen weer voeden (ik gebruik ook Gliptone) en dan verlies je iets van matheid. Zal wel de charme zijn van een nieuwe auto...

Giulia met het Veloce interieur, en na de facelift (vlaggetje bij versnellingspook), mooi!
 
Scrubpad zal ik de volgende keer proberen!

Het is overigens een echte Veloce (geen gewone met Veloce interieur), ik heb de Veloce aanduiding ondertussen aan laten brengen. Vorige eigenaar ging voor volledig black zonder aanduidingen. En het is juist (helaas) geen facelift model, het vlaggetje heb ik er zelf op geplakt . De facelift uitvoering heeft de knoppen ook wat anders.
 
Denk dat het verschil 'm zit in Conditioner vs. Sealant?
Inderdaad.

De LeatherCoat moet je heel minimaal aanbrengen om gladheid te voorkomen. Het geeft inderdaad wel weer wat glans. Het is echt een bescherming product. Je zou er voor kunnen kiezen om alleen te reinigen en het niet of zeer minimaal aan te brengen.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx