• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte strepen op deurpanelen.

Xizer zei:
Met andere woorden je hebt de strepen volledig weggekregen?!

Klopt.

Zoals gezegt laat de gum een spoor na dat je wel nog even met een kunstof reiniger oid. moet verwijderen. De gum had in mijn geval enigszins dezelfde kleur als het deurpaneel dus het viel met het oog niet op. Je voelde de gumlaag wel zitten.
Als finishing touch heb ik PB Natural Look gebruikt.
 
Yessssssssssssss mijn eerste tip die bleek te werken :party:
Gummetje werkt ook met schoenstrepen op parket, zeil e.d.

Nu ga ik dus weer heerlijk verder lezen in jullie tips en trucs, blijf voorlopig nog een beginner :grinning:
 
Mijn Polo uit 2001 heeft een interieur met zeg maar allemaal kleine bobbeltjes. Hier zitten ook strepen op van bijvoorbeeld schoenzolen maar ook van andere dingen (rubberen hoesjes die er overheen glijden). Een foto vindt je hier:

180px-Cockpit_Polo_III_GTI_RHD.jpg


Helaas een beetje klein. Iemand een tip hoe ik deze strepen weg kan halen? Ook met een gummetje?
 
HansA8 zei:
Zo'n gummetje is misschien ook wat voor de boxershorts van sommige forummers?
:p

Daar heb ik eerder naar gerefereerd Hans.

Ik ga er vanuit dat jij wat spulletjes bij labstuff.nl besteld en zelf iets gaat brouwen.:!

DAF-44 zei:
Heb inmiddels al met **fluister modus aan** Jif **fluister modus uit** geprobeerd.

Geloof dat je gelijk hebt Benny. Deze strepen zijn hardnekkiger als de die in mijn boxershort ....
 
tsunami69 zei:
Helpt zo'n gummetje tegen katoenroest?

Zo'n gummetje heeft natuurlijk zijn beperkingen.
Ik denk dat het gebruik van zgn. "schijtlint" een preventieve werking heeft.
Dus beter voorkomen dan genezen.