• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• Cordoba
    Cordoba reageerde op het onderwerp Het Zonnetje.
    Ik wist dus weer niet dat de Bissell ook borstels had, en als ik MTyn goed begrijp kunnen die er niet af. :confused: Ik heb zelf een...
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op MTyn's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Het nadeel van de Bissell vind ik de herrie, mindere zuigkracht en de borstels op de mondstukken. Door de borstels kan je het mondstuk...
  • MTyn
    MTyn reageerde op het onderwerp Het Zonnetje.
    Het nadeel van de Bissell vind ik de herrie, mindere zuigkracht en de borstels op de mondstukken. Door de borstels kan je het mondstuk...
  • T
    TeeVeeKee reageerde op Tim's bericht in het onderwerp Leuk blauw flesje shampoo met Grappig Grappig.
    Ik heb best wel een mening over de kwaliteit van de producten van onze blauwe vriend. Maar hier is wel iets anders aan de hand.
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op Het Zonnetje's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    @Cordoba haha nee, ik vond een met foam gevulde kofferbak wel voldoende ;) Al was gelukkig veel al opgevangen door de kunstof box (die...
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op het onderwerp Het Zonnetje.
    Bissell is inderdaad een extractor, een echte waterstofzuiger is wel geschikt om grote volumes water op te zuigen, maar zuigt zo goed...
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op MTyn's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Extractor is ook een waterstofzuiger, alleen met sproeifuncte erbij. Dus de Bissell die je hebt is een extractor. :) Je bekleding een...
  • M
    martin07 reageerde op Cordoba's bericht in het onderwerp Zwarte strepen op witte lak met Leuk Leuk.
    Ik denk in dezelfde richting als @Jagr maar gezien de verschillende hoogtes, denk ik niet aan een stuur van step/fietsje. Ik denk eerder...
  • RedCat
    RedCat reageerde op MTyn's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Extractor is ook een waterstofzuiger, alleen met sproeifuncte erbij. Dus de Bissell die je hebt is een extractor. :) Je bekleding een...
  • MTyn
    MTyn reageerde op het onderwerp Het Zonnetje.
  • Quincy
    @Ester, de Roofvogelboerderij vond ik echt een waanzinnige ervaring. Voorop gesteld dat ik eigenlijk niets heb met vogels en vogels in...