• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• D
    deafmazter reageerde op Nick1407's bericht in het onderwerp Fusso soft 99 met Leuk Leuk.
    Gyeon prep of de nanolex ex wordt hier aangeprezen omwille can de goede werking. Zoals reeds gezegd is een goede cleaner zoals prof...
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op RoyR's bericht in het onderwerp Ervaringen Menzerna SHC300 en HCC 400 gezocht met Leuk Leuk.
    400 is in principe sterk genoeg in vaak gevallen. Tenminste, bij echt heftige krassen, of hardere lakken. Vaak kom je ook wel uit de...
  • WouterR
    WouterR reageerde op Zrobb's bericht in het onderwerp Zrobb's BMW E39 Sedan en meer met Leuk Leuk.
    Helemaal mee eens. Ik heb niet veel ervaring met andere merken maar bij de E39 is het cruciaal dat je met sensoren of origineel of van...
  • ruspek
    Hoi Allemaal, ik kan er niet heel veel over vinden (ozon generator) Maar ik zit (en met mij vele van ons denk ik zo) met een auto die...
  • AlexV
    AlexV reageerde op RedCat's bericht in het onderwerp Caravan ramen met Leuk Leuk.
    Hard kunststof kan je wassen met autoshampoo, polijsten met een lichte combinatie (Witte handpad met Finale bijv) en oppassen met teveel...
  • RedCat
    RedCat reageerde op sandervh's bericht in het onderwerp Vlekjes en dof hoogglans kunsstof met Leuk Leuk.
    @Dibbuz Nog een een update voor als iemand dit nog eens leest.. Uiteindelijk heb ik besloten de zwarte plastic delen te (laten)...
  • P
    Poolijs reageerde op het onderwerp Nog te redden?.
    Dank voor de reactie. Heb bewust rekening gehouden met de temperatuur en zeker niet te heet geworden. Hij stond in de schaduw en heb...
  • RedCat
    RedCat reageerde op het onderwerp Caravan ramen.
    Hard kunststof kan je wassen met autoshampoo, polijsten met een lichte combinatie (Witte handpad met Finale bijv) en oppassen met teveel...
  • D
    deafmazter reageerde op het onderwerp Nog te redden?.
    Dat hangt echt af van de temperatuur, de spotblenders die ik gebruik (van CROP) breng ik vrijwel direct aan om de blanke lak, zoals de...
  • D
    deafmazter reageerde op Poolijs's bericht in het onderwerp Nog te redden? met Leuk Leuk.
    Ja dat zou de ideale situatie zijn. Tijd en ruimte is alleen een factor. Ik heb geen schuur of carport. Alles moet op de openbare weg...
  • P
    Poolijs reageerde op het onderwerp Nog te redden?.
    Ja dat zou de ideale situatie zijn. Tijd en ruimte is alleen een factor. Ik heb geen schuur of carport. Alles moet op de openbare weg...
  • D
    @RoyR Dank, heb een donkere auto dus dat wordt hcc 400 en 3000/3500 bestellen. Thanks man!
  • D
    400 is in principe sterk genoeg in vaak gevallen. Tenminste, bij echt heftige krassen, of hardere lakken. Vaak kom je ook wel uit de...
  • RoyR
  • RoyR
    RoyR reageerde op Aze's bericht in het onderwerp Nieuwe wagen - Gyeon Cancoat Evo met Leuk Leuk.
    Het flesje is niet bij CC gekocht. Ik koop eigenlijk altijd bij CC tot ik zag dat het uitverkoop bij een andere speler die uitverkoop...