• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• SkyMace
    SkyMace reageerde op kawazxr's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom en veel leesplezier, jammer dat het wat tegen zat maar hulp genoeg hier ;).
  • Juffer1
    Juffer1 reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Van harte welkom Pim!
  • kawazxr
    kawazxr reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Welkom en veel leesplezier, jammer dat het wat tegen zat maar hulp genoeg hier ;).
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op het onderwerp Zandstralen.
    Als je besluit om zelf te gaan kleien zou ik in dit geval voor de Mothers California Gold gaan omdat witte puntjes op witte clay (zoals...
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op RedCat's bericht in het onderwerp Zandstralen met Leuk Leuk.
    Goed is beter, maar je kan beginnen met klei en een goed kleimiddel. Als je voor de behandeling door een ander gaat, zou ik de buurman...
  • Ectholian
    Ectholian reageerde op het onderwerp Producten niet in voorraad.
    En de Monello Vetro Superiore :)
  • schaef
    schaef reageerde op Het Zonnetje's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Na wat stormachtige momenten was het tijd om Het Zonnetje te wassen. Als Carclean Ambassadeur ga je tenslotte altijd glansrijk door het...
  • SkyMace
    SkyMace heeft het onderwerp Voorstellen geplaatst in Stel jezelf hier voor!.
    Goedendag Wil me graag even voorstellen Ben niet op leuke manier hier terecht gekomen maargoed Ik ben Pim 46 jaar en heb een mk6 gti...
  • MTyn
    MTyn reageerde op Het Zonnetje's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Na wat stormachtige momenten was het tijd om Het Zonnetje te wassen. Als Carclean Ambassadeur ga je tenslotte altijd glansrijk door het...
  • SkyMace
    SkyMace reageerde op Ric325i's bericht in het onderwerp Zandstralen met Leuk Leuk.
    Dom kijken is het meest makkelijk in de zin dat hij lekker zijn klus geklaard heeft en jij? Nou jij moet maar ff kijken wat je doet is...
  • Ric325i
    Ric325i reageerde op het onderwerp Zandstralen.
    Dom kijken is het meest makkelijk in de zin dat hij lekker zijn klus geklaard heeft en jij? Nou jij moet maar ff kijken wat je doet is...
  • SkyMace
    SkyMace reageerde op Juffer1's bericht in het onderwerp Zandstralen met Leuk Leuk.
    Misschien is het een idee om je woonplaats even aan je profiel, voorstel topic of in dit topic te vermelden. Wellicht woont er iemand...
  • Juffer1
    Juffer1 reageerde op het onderwerp Zandstralen.
    Misschien is het een idee om je woonplaats even aan je profiel, voorstel topic of in dit topic te vermelden. Wellicht woont er iemand...
  • SkyMace
    SkyMace reageerde op Ric325i's bericht in het onderwerp Zandstralen met Leuk Leuk.
    @SkyMace heb je al clay in huis? Even los van het type clay denk ik dat veel claylbe en ook erg veel omkleden belangrijk is want het...
  • SkyMace
    SkyMace reageerde op het onderwerp Zandstralen.
    Heb nog geen klei in huis en ben er niet echt bekend mee Heb er goed de balen van buurman werkt ook niet echt mee Interesseert hem...