• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• Suze
    Suze reageerde op het onderwerp Suze's avontuur.
    Vanmiddag heb ik geprobeerd om de witte kras weg te werken met een melaminesponsje. Helaas is het alleen erger geworden. Gelukkig heb ik...
    • IMG_1378 kopie.webp
    • IMG_1380 kopie.webp
  • Smotske
    Smotske reageerde op RSR's bericht in het onderwerp Even voorstellen met een project met Leuk Leuk.
    Hallo, ik lees al regelmatig mee op dit forum, en heb een nieuw project aangeschaft waarbij zo’n beetje van alles onder handen moet...
  • RedCat
    RedCat reageerde op nicknameless's bericht in het onderwerp Kränzle VS AVA met Leuk Leuk.
    En mocht je kiezen voor een Kränzle, welk model dan ook, doe er gelijk een (originele) short trigger gun bij. Echt een verademing qua...
  • Dibbuz
    Dibbuz reageerde op het onderwerp Even voorstellen met een project.
    Welkom op het forum! Trim Rejuvenator is er nog, alleen dan wel de 750ml verpakking...
  • M135
    M135 reageerde op het onderwerp TE KOOP Nog een setje overschot.
    Update: Toegevoegd: - 303 Fabric Guard 60% - Nanolex Perfect Finish 60% - 4 lege spray flessen (aan de voorkant staan die) - Monello...
  • TheLittle
    TheLittle reageerde op Buurman's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Grappig Grappig.
    Als Maastrichtenaar de afgelopen een aantal keer random aan een gele Seat moeten denken ... Nu ik er over nadenk telkens bij het horen...
  • dennisdennis-12
    dennisdennis-12 reageerde op evolutionx's bericht in het onderwerp 2022 Porsche Taycan met Leuk Leuk.
    Tijdje geleden dat ik wat gepost heb, maar vorige week weer een keertje de uitgebreid de tijd genomen en mijn Porsche Taycan voorzien...
  • RSR
    RSR reageerde op Buurman's bericht in het onderwerp Even voorstellen met een project met Leuk Leuk.
    Excuses, ja klopt Gyeon Trim. Die zal, naar mijn mening, het kunststof tussen je motorkap en voorruit in ieder geval weer mooi zwart...
  • Buurman
    Buurman reageerde op TheLittle's bericht in het onderwerp Nog eens Voorstellen met Grappig Grappig.
    Ik zie het probleem niet...... Maar gefeliciteerd, mooie auto in een mooie kleur. Veel km's en poets plezier toegewenst.
  • Buurman
    Buurman reageerde op het onderwerp Het Zonnetje.
    Als Maastrichtenaar de afgelopen een aantal keer random aan een gele Seat moeten denken ... Nu ik er over nadenk telkens bij het horen...
  • Buurman
    Buurman reageerde op het onderwerp Even voorstellen met een project.
    Excuses, ja klopt Gyeon Trim. Die zal, naar mijn mening, het kunststof tussen je motorkap en voorruit in ieder geval weer mooi zwart...
  • Buurman
    Buurman reageerde op RSR's bericht in het onderwerp Even voorstellen met een project met Leuk Leuk.
    Ik ga hier eens even zoeken naar TRIM, bedankt ! Is een Japanse LHD, kennelijk rijden ze daar veel in het midden? Edit: bedoel je...
  • tim86
    tim86 reageerde op het onderwerp Kränzle VS AVA.
    Ehm tja, de Ava P60 Master heb ik ooit voor 280 euro in de aanbieding gekocht, de kranzle gaat tussen de 900-1150 euro afhankelijk van...
  • B
    Upje!
  • Jansen
    Jansen reageerde op Het Zonnetje's bericht in het onderwerp Het Zonnetje met Leuk Leuk.
    Wat is dit toch een idiote hobby. Omdat het nu eenmaal toch mijn idiote hobby is, vandaag me aan een wasje gewaagd. Tip voor een...