Zondag hebben het "superduo" Adrie-Dennis zich kwaad gemaakt op een Audi S4 bij Carclean voor de deur.
De dealer waar de auto te koop stond dacht even handig te zijn door er een tolletje overheen te trekken met hele foute gevolgen.
De bolide was er weggebracht met een Swissvax Shield wax, niet de minste maar daar was niks meer van over.
Wat we wel hadden was, daar komt ie Danny, de ULTIEME wetlook! beter dan dit ga je het nooit krijgen:
Even wat water erop:
En voila de ULTIEME wetlook: (we hebben er even een vinger doorheen gehaald)
De hele motorkap stond gewoon onder water echt 0,geen wax meer gewoon en totaal geen enkele beading.
De giften van de dealer:8-o
Behoorlijk ernstig dus we begonnen op de kofferklep met een Lake Country Light Cutting pad en SSR2.5.
Na 2 hits werd het wel minder maar de swirls bleven. Normaal gesproken zou je zwaarder willen gaan maar dat
is dus de fout die je met een harde lak NIET moet maken. Gezien de ervaringen met de rode Golf GTI en met de Almera kwam
Tim op het idee om juist lichter te gaan. We namen een zwarte finishing pad van Lake country en Meguiar's So1o pad en Pinnacle Advanced Finishing Polish dat werkte heel goed maar er bleef nog net iets zitten. Een mooi moment om de Final Finishing Polish van Menzerna eens te proberen en dat werkte geweldig!
Het is een b#tch als je het droog bufft om het eraf te halen dus het was een paar passes en klaar, geen swirls geen hologrammen met een rotary, geweldig!
De hele auto zo gedaan, de diepere krasjes bleven uiteraard zitten. Daarna de Dodo Juice Blue Velvet Hard wax getopped met Dodo Juice Purple Haze soft wax. Ramen met Glass cleaner concentrate en Meg's glass towel.
Kunstof met Poorboys Trim restoren en Swissvaxx.
Interieur gestofzuigd.
En dan nu de foto's! Dit komt inderdaad goed in de buurt van de ultieme wetlook!
En de blije eigenaar!
Geweldig dag mannen! Ontzettend bedankt! ^
De dealer waar de auto te koop stond dacht even handig te zijn door er een tolletje overheen te trekken met hele foute gevolgen.
De bolide was er weggebracht met een Swissvax Shield wax, niet de minste maar daar was niks meer van over.
Wat we wel hadden was, daar komt ie Danny, de ULTIEME wetlook! beter dan dit ga je het nooit krijgen:
Even wat water erop:
En voila de ULTIEME wetlook: (we hebben er even een vinger doorheen gehaald)
De hele motorkap stond gewoon onder water echt 0,geen wax meer gewoon en totaal geen enkele beading.
De giften van de dealer:8-o
Behoorlijk ernstig dus we begonnen op de kofferklep met een Lake Country Light Cutting pad en SSR2.5.
Na 2 hits werd het wel minder maar de swirls bleven. Normaal gesproken zou je zwaarder willen gaan maar dat
is dus de fout die je met een harde lak NIET moet maken. Gezien de ervaringen met de rode Golf GTI en met de Almera kwam
Tim op het idee om juist lichter te gaan. We namen een zwarte finishing pad van Lake country en Meguiar's So1o pad en Pinnacle Advanced Finishing Polish dat werkte heel goed maar er bleef nog net iets zitten. Een mooi moment om de Final Finishing Polish van Menzerna eens te proberen en dat werkte geweldig!
Het is een b#tch als je het droog bufft om het eraf te halen dus het was een paar passes en klaar, geen swirls geen hologrammen met een rotary, geweldig!
De hele auto zo gedaan, de diepere krasjes bleven uiteraard zitten. Daarna de Dodo Juice Blue Velvet Hard wax getopped met Dodo Juice Purple Haze soft wax. Ramen met Glass cleaner concentrate en Meg's glass towel.
Kunstof met Poorboys Trim restoren en Swissvaxx.
Interieur gestofzuigd.
En dan nu de foto's! Dit komt inderdaad goed in de buurt van de ultieme wetlook!
En de blije eigenaar!
Geweldig dag mannen! Ontzettend bedankt! ^