• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Het geluid wat ik hoor uit de DAP is hetzelfde als bij een slijptol. (nee ik kocht me fietsen gewoon netjes)
Het is een schrapend geluid, ik denk zelf dat dit een normaal geluid is, of dient hij als een boormachine te klinken?
 
asta zei:
Het geluid wat ik hoor uit de DAP is hetzelfde als bij een slijptol. (nee ik kocht me fietsen gewoon netjes)
Het is een schrapend geluid, ik denk zelf dat dit een normaal geluid is, of dient hij als een boormachine te klinken?

Je hoort inderdaad een schrapend geluid, niet? Ik vroeg me ook af of dit normaal was, blijkbaar wel! Ik krijg het idee dat dit geluid makkelijk te verhelpen is (door hoe het klinkt) maar ik kon niks vinden wat het veroorzaakt.
 
Zag op de site van de leverancier van de DAP500 dat ze ook rotarys produceren. Komt er binnenkort ook een ROT900? of iets dergelijks?
 
We zijn inmiddels wat maanden verder en het moment is aangebroken dat bijna alle 1000 DAP500's verkocht zijn. Momenteel hebben we er nog 12 vrij op voorraad en zijn naar verwachting binnen een week uitverkocht.

Er is een nieuwe zending onderweg, maar deze is naar verwachting pas rond 15 augustus bij ons binnen. We zullen dus ongeveer een week of twee zonder DAP500's zitten.

Heb je nog geen DAP500, maar wil je wel snel aan de slag? Wees er dan ontzettend snel bij! Heb je even geduld en wil je een DAP500 uit onze nieuwe zending dan kan je wachten op de nieuwe versie.

De nieuwe versie is op ons verzoek iets gewijzigd:

- Internationale, meertalige doos (maar dat maakt voor de machine zelf geen verschil natuurlijk).
- Matglanzende kap
- Extra D-handgreep, naast de normale greep.
- Andere verlijming van de Velcro op de steunplaat, minder kans op loslaten (momenteel in
 
komt hij wel terug voor de 135 euro? of gaat hij duurder worden?

ben op dit moment ERG in twijfel.... de makita rotary doet het super, maar finisht gewoon NET niet zo mooi:|
 
Dan nog: het is altijd zeer handig om naast de rotary een D/A machine te hebben. ;) Ook al kun je finishen met een rotary, dat lukt niet op iedere lak.
 
kijk dat is mooi! Ik wacht nog even na de vakantie maar dan moet ik er ook aan geloven..kan nu eigenlijk al niet wachten maarja ;)
 
Past die D handgreep ook op de huidige dap?

Ik vind de handgreep niet zo fijn maar zo'n D greep lijkt me wel wat!

Wel goed dat het product blijft evolueren!