• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Ook weer thuis en superblij met de DAP, gelukkig had ik em al eens als prototype mogen testen want voorlopig is uitproberen als buitenpoetser niet zo gauw mogelijk.
Maarrrr wat issie leuk geworden, het eindproduct. Van tas tot doos, alles is zo mooi tot in de puntjes áf.
Nogmaals gefeliciteerd Bert en Tim, met het lanceren van deze topper. Ik weet echt zeker dat het een grandioos succes wordt, tis echt een supermachine, mooi afgewerkte kwaliteit.
En dank voor het leuke 1e 100 pakket, dat vind ik echt heel attent!

Ben alleen nu een beetje in de war van alle pads.
Wat je precies doet met de kleuren
Wit (2 stuks van)
Oranje
Rood (2 stuks van)
Blauw
Zwart

en welk eh... standje :D

Enne superschattig, dat meisje met de eerste DAP! :heart_eyes: :party:
 
Cupraatjesmaker zei:

Maar Tim, wat is het verschil tussen de

- Polish with Carnauba
en de
- Polish with Sealant


Ik heb namelijk al een redelijke lijst met wat ik wil bestellen, dus wil een aanvulling hebben, niet echt een product wat een ander overlapt. Deze twee producten lijken een alles-in-één product (overlapt alles maar goed), maar welke kan ik dan het beste nemen. Je hebt een redelijk goed onderhouden wagen en je wilt snel ff reinigen/polishen/beschermen (machinaal).
En met welke pad kan ik het het beste machinaal aanbrengen?
Welke?

De Carnauba is op natuurlijke basis en de Sealant is een synthetische variant (duurzamer dan de Carnauba, maar minder diepe glans).

Beiden zijn een alles in 1 product en even snel.

Voor diepe glans: Carnauba
Voor extra duurzaam: Sealant
 
Als iemand nog wat wil hebben :grinning:

Ben m'n collectie aan het uitdunnen want ik heb ruimte nodig voor m'n volgende bestelling :party: :party: :grinning:
kopenkopenkopen hier klikken!
 
Heb even die dingen voor het pakket doorgegeven. Nu nog een boel andere dingen bestellen. Ik hoop dat er snel een demo dag komt, zodat iemand mij kan vertellen hoe ik het allemaal moet aanbrengen....poetsclinic? :-"
 
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik vraag mij af wat ik nog echt nodig ben bij de DAP en m'n huidige spullen. Dus pats, middeltjes etc.
Dingen die echt nodig zijn voor het gebruik van de DAP, heb bij een meeting begrepen dat ik de huidige 3-stappen van Meguiars hier ook gewoon kan blijven gebruiken.
Ik zal m'n vraag zoals ik die gesteld heb op het AW forum even kopieren.

Mensen, belangrijke vraag!

Ik zat bij de eerste 100 die een DAP500 besteld hebben en heb nu de keuze om er wat spulletjes bij uit te zoeken.
Ik het dus een metallic zwarte Seat Leon en de Opel Astra van m'n ouders is ook metallic zwart die elke week met de hand gewassen en een aantal keren per jaar het hele stappenplan doorloopt. Dit doe ik tot op heden met het 5-stappenplan van Meguiars, deze spullen zal ik eerst ook blijven gebruiken.

Maar wat uit het onderstaande lijstje kan ik het beste kiezen en wat moet ik ernaast nog kiezen. Graag met wat motivatie en uitleg erbij


De keuze van het poetspakket was in eerste instantie beperkt, maar op veler verzoek hebben we toch besloten
dat de Dappers een ruimere keuze mogen maken!

Het originele pakket bevatte:

- Een witte polishingpad
- Een Deluxe Mega Mega Towel Groen
- Polish with Carnauba of Polish with Carnauba Blue

Je kan nu ook voor de doek kiezen uit:

- Deluxe Mega Mega Towel Groen
- Deluxe Mega Mega Towel Koraal

En voor het 473ml flesje Poorboy's kan je nu kiezen uit:

- Polish with Carnauba
- Polish with Carnauba Blue
- Polish with Sealant
- Professional Polish
- Een flesje uit de SSR serie
- White Diamond
- Black Hole

- De polishingpad staat vast, ben ik er nog meer nodig? Ik neem aan van wel, voor elke stap minstens een pad.
- Waar dient die Mega Towel voor en welke van de twee kan ik het beste kiezen?
- Qua Poorboy's lijkt de Black Hole mij het beste voor onze auto's dacht ik.
 
Tim zei:
De Carnauba is op natuurlijke basis en de Sealant is een synthetische variant (duurzamer dan de Carnauba, maar minder diepe glans).

Beiden zijn een alles in 1 product en even snel.

Voor diepe glans: Carnauba
Voor extra duurzaam: Sealant

Bedankt Tim! Ik ga voor de polish met sealant.

En super dat je zo actief bent en de tijd neemt om echt alle vragen te beantwoorden! Geweldige service!

Ik ga nog een bestelling doen voor pads/middelen voor de DAP. Dat kan wel in één keer verzonden worden neem ik aan. En ik ga echt nog een keer langskomen op een clinic om uitleg te krijgen over het gebruik van mijn middelen. Ik heb er nu erg veel, en weet niet goed genoeg hoe ik ze moet aan brengen. Lees wel veel hier, maar soms wil ik het gewoon ff live mee maken of te zien of het allemaal correct is. :)^
 
Nou ik heb hem gisteren met gevaar voor eigen ook maar opgehaald ( lokaal sneeuwstormpje rond de Brienenoord )
Was weer erg gezellig ( as always )

Maarruh, hoort er geen uitgebreide Nederlandstalige handleiding bij te zitten ???
Of heb ik iets gemist...........???
 
EHA zei:
Nou ik heb hem gisteren met gevaar voor eigen ook maar opgehaald ( lokaal sneeuwstormpje rond de Brienenoord )
Was weer erg gezellig ( as always )

Maarruh, hoort er geen uitgebreide Nederlandstalige handleiding bij te zitten ???
Of heb ik iets gemist...........???

Gisteren ook opgehaald.
Tim zei dat de handleiding nog niet klaar was, wordt na gestuurd.
Zal ook wel online komen op de DAP500 site neem ik aan.
 
Ahhhh, okee.....
Ach, alstie online komt down ik hem wel.....
ff printen en klaar is klara...

@Tim, durf je een uitspraak te doen over wanneer deze beschikbaar is ?
 
En hoe zit het met de poets middagen? Ik snap dat jullie het druk hebben, maar ben gewoon benieuwd naar een grove schatting wanner en of jullie deze gepland hebben. Dan kan ik daar rekening mee houden!
 
woytek zei:
En hoe zit het met de poets middagen? Ik snap dat jullie het druk hebben, maar ben gewoon benieuwd naar een grove schatting wanner en of jullie deze gepland hebben. Dan kan ik daar rekening mee houden!

Nog geen planning! Moeten we nog echt even voor gaan zitten hier!
 
Ik kom eraan Tim :D


Opvulling voor de aanhanger:D


Nog bedankt voor de uitstekende service Tim, ongekend weer




[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Laatst bewerkt door een moderator: