• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hier mijn groeiende collectie

Wat een prachtig gebouw zeg op de eerste foto! Geweldig stukje architectuur :D


Aangezien 6 al bezet is neem ik de dame aan de rechterkant wel 8d
 
Zie ik de topic titel over een groeiende collectie, krijg ik me daar een foto te zien van prachtige Finse natuur:party: Een werkelijke geweldige collectie:)^

Graag het e-mail adres van no.1 :-"

De overige foto's zijn natuurlijk ook mooi om te zien. Geen straf om daar te zitten lijkt me.
 
hahahaaah nadat de hormomen weer rustig geworden zijn:-"

Maar goed we zijn weer thuis na 4 weken mooi weer gemm 27 graden en zon in Finland omgekeerde wereld.
We zijn even weer aan het stoeien de foam.(wolf garten foam sprayer 10 euro een expiriment)

Heb er nu en Filtergaas voor gezet en denk dat nu met de juiste middelen echte foam je en mooi schuimdek kan krijgen.
Hier gedaan met schampoo van PB

20110806132108.jpg


20110806132116.jpg
 
Ziet er veel beter uit dan de 1ste foto's :ja Het filtergaas maakt een groot verschil! :)^ Ik denk dat je inderdaad met een "echte" foam-shampoo een heel goed resultaat krijgt :)^
 
Beetje straf windje en p.i.n.o. 1 t/10 breken spontaan af ;)
Geen verkeerde extra's als ik de omgeving e.d. bekijk
Ook wel benieuwd indien er een juiste foammixje in wordt gedaan !
 
Laatste aanwinst heb een duizend liter water tank gekregen van een bevriend bedrijf hier.
Ideaal voor autowassen met regenwater komt nog een filter tussen ivm wat van het dak afkomt.
Dan weet ik zeker dat ik schoon water heb zond zand etcetc.

En heb nog 2 grid guard en een fles PB schampoo plus wat doeken erbij

Foto komt nog.
 
Hier even de beloofde foto.
Was inderdaad aardig van hun kost me een taartje

dsc068111024x768.jpg


Vandaag even de auto erme gewassen heerlijk kalkvrij water.:-" :party:
 
Dat is een mooie aanwinst! Moet ik ook maar eens aanschaffen... tank is geen probleem, wat heb je nog meer nodig Richard?
 
Eigenlijk heb je niet veel meer nodig , heb nu even getest hoe het water uit de tank komt
naar mijn mening toch wel schoon zit geen vervuiling tussen zandkorrels BV.

Zit er wel zand tussen dan filter ik het mocht het nodig zijn een stuk schuimrubber
of villadon ertussen dan heb je zeker geen zand meer.

Je zou nog een pompje ertussen kunnen zetten ,maar als je tank redelijk vol zit heb je
toch een aardige valdruk die je emmer er voor weg blaast als hem niet stevig vasthoudt.

Ben tot nu dik tevreden met de water tank, denk er over om achter de stal er nog 1 neer te zetten.
 
@richard

kun jij een foto plaatsen van het filtergaasje, ik heb sinds kort ook die wolf garten "foamlance" en ik ben benieuwd hoe je dit gemaakt hebt.
 
richard b zei:
Hier even de beloofde foto.
Was inderdaad aardig van hun kost me een taartje

dsc068111024x768.jpg


Vandaag even de auto erme gewassen heerlijk kalkvrij water.:-" :party:


Ow, ik moest toch even kijken in welk topic ik zat....ik dacht dat Smurf weer wat Spray & Wipe had ingeslagen. :D