• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hier mijn groeiende collectie

richard b zei:
Eigenlijk heb je niet veel meer nodig , heb nu even getest hoe het water uit de tank komt
naar mijn mening toch wel schoon zit geen vervuiling tussen zandkorrels BV.

Zit er wel zand tussen dan filter ik het mocht het nodig zijn een stuk schuimrubber
of villadon ertussen dan heb je zeker geen zand meer.

Je zou nog een pompje ertussen kunnen zetten ,maar als je tank redelijk vol zit heb je
toch een aardige valdruk die je emmer er voor weg blaast als hem niet stevig vasthoudt.

Ben tot nu dik tevreden met de water tank, denk er over om achter de stal er nog 1 neer te zetten.


Houd je rekening met het feit dat viledon (merknaam van filterdoek) heeeel erg grof is en GEEN zand filtert!? Hebben ze aan boord geen filtertje liggen? Koop niet wat de baas je bied..


Ik hou de foto`s in de gaten!

Robert
 
Even wat kleine dingetjes besteld

Dual Action Flexible Backing Plate - 70mm / 2,75 inch
4 inch Light Green Spot Buff Light Polishing CCS Pad - Slim Line
4 inch Orange Spot Buff CCS Pad - Slim Line
Magifoam - 1000ml

Wil morgen de foam eens gaan testen auto is vuil wil vandaag wel aan de gang grrrrr
geduld is een schone zaak :D