• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Mystery Shampoo

Shampoo nooit op laten drogen, spoelt lastiger af dan als het nog nat is.
 
@Dibbuz Nee dat lijkt me inderdaad niet bevordelijk voor het gebruiksgemak. Wat ik er mee wilde zeggen is dat er mogelijk een bestanddeel in zit wat invloed heeft op kalk. Ik ben geen chemist of shampoo-deskundige maar als ik kijk naar het feit dat we hier best hard water hebben en dat de meeste shampoos sneller doodslaan dan sommige anderen. Bij de shampoo van Adam's staat er specifiek op dat je geen last hebt van kalkkringen. Nou kan dat uiteraard ook een leuk verkooppraatje zijn maar ik zie wel heel veel verschil.
 
Meguiar's NXT shampoo heeft ook ontkalkende ingriedienten maar persoonlijke merk ik daar erg weinig van.
Ik heb gemiddelde hardheid, als je echt hard water hebt dan is een ontkalker eigenlijk wel een must.
 
Leuk dit. Moet alleen nog wel een forse hoeveelheid voorraad andere shampoos opmaken....maar dat komt vast goed ;)
 
met 16 ml op 10 liter water is het prijstechnisch een interessante shampoo, als die net zo goed of beter is als DoDo born to be mild dan is het een blijvertje...
 
Met de Super Slick & Suds is ook niets mis, prima shampoo. Maar veel mensen vinden het leuk om shampoo's te vergelijken en naast elkaar te proberen. :ja
 
ja klopt ik ben nog steeds heel enthousiast over slicks and suds, DoDo born to be mild is minstens net zo goed.

Ik ga deze ook maar eens proberen. Gewoon voor de leuk... Ik moet toch bijna weer shampoo kopen dus ja..

Wanneer kunnen jullie gaan uitleveren denk je Tim ?
 
Poeh dan moet ik nog even flink doorwassen met die gallon autobathe!
Maar ik ben wel heel erg benieuwd, misschien toch maar even een flesje Lavare on the side.
 
Ik heb net een nieuwe sss besteld maar ik wil toch eens kunnen afwisselen dus deze komt zeker bij mijn volgende bestelling
 
zucht.... Ik heb hier nog 3/4 gallon SS&S en een flesje BtBM staan waar ik 2 wagens mee heb gedaan :s
Toch heb ik het vermoeden dat er voor de zomer nog een bestelling weggaat met een flesje lavare :ja