• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(P)review: Polishing Power Pro900 rotary by Carclean.com

Een (betaalbare) lakdiktemeter zegt weinig, behalve dat je ermee schades kunt opsporen, maar wat betreft detailing kun je hiermee niet zien wat de verhouding is tussen plamuur,grondlak, kleurlak en blanke lak...
Het geeft je wel een indicatie waar je moet opletten.:)^
 
Goeie review! Ben wel benieuwd naar verdere ervaringen, maar ziet er heel positief uit. Ik bereik met mijn Rotex wel goede resultaten, maar soms voel ik dat het net dat ietsje beter kan maar dat ik daar toch een rotary voor zal nodig hebben.

Over de lakdiktemeter nog even. Ik vind het toch handig om te hebben. Je weet inderdaad niet hoeveel micron van de gemeten waarde nu juist clearcoat is, maar je kan er inderdaad probleempunten mee opsporen. Ook geeft het een goede indicatie van hoeveel lak je nu juist wegneemt. Vooral bij je eigen wagen of wagens die jij steeds onderhoudt is dat handig.
 
Kom op met dat apparaat!! Ik sta erom te springen, mijn kameraad met een rotary wordt gek van mijn gezeur dat ik hem telkens wil lenen...

:-b :-"
 
De machine staat in de planning voor mei, dus dat duurt nog eventjes. Uiteraard maken we weer een pre-buy actie ervan. :ja

De eerste 100 bestellers krijgen de machine voor een leuke prijs met wat extra's erbij. Dus houd de boel goed in de gaten. ;)
 
MODEL DAP500...
zelfde casing, andere "inhoud" :cool:
is wel al bekend welk kleurtje t beestje gaat krijgen..?
 
Zijn ook nog maar scoop foto's van een studiemodel.
Tjee het lijkt de autoweek wel met spionagefoto's.:D
 
Tim zei:
De machine staat in de planning voor mei, dus dat duurt nog eventjes. Uiteraard maken we weer een pre-buy actie ervan. :ja

De eerste 100 bestellers krijgen de machine voor een leuke prijs met wat extra's erbij. Dus houd de boel goed in de gaten. ;)

Intekenlijstje maken dan maar?
 
Zodra er meer bekend is, dan kunnen we starten met de inschrijflijst! :ja

Edit: Ik ben meteen maar aan het rekenen geslagen. Ik moet het toch een keer doen en ik zit nu op kantoor. :D

De PRO900 zal € 115,- gaan kosten, iets hoger dan geschat, mede door de huidige dollarkoers. De machine zal geleverd worden met: sleutel voor het verwisselen van steunplaten (steunplaat niet meegeleverd), een D-greep (zelfde ontwerp als de DAP500 D-greep), opbergtas (zelfde model als de DAP500 tas) en Nederlandse handleiding.

We stellen, net als bij de introductie van de DAP500 destijds, 100 voorinschrijvingen beschikbaar. De prijs van de machine wordt tijdens de voorinschrijving € 99,- en daarbij krijg je tevens een witte 6" Monello Kompressor pad en een fles Monello Raffini Mezzo cadeau (totaal t.w.v. € 29,50)

Waarom doen we dit? Simpel, het inkopen van zo'n machine kost veel liquiditeit en dit komt door minimum order aantallen. Door de 1e 100 scherp aan te bieden kunnen we het makkelijker rond krijgen! Bovendien hebben we dan sneller PRO900's in omloop die weer reclame voor de machine maken. En daar hebben we deze actieaanbieding graag voor over. :ja

De voorwaarden zullen worden:

- De machine is in de voorinschrijving vanaf 1 maart 2010 via onze site te bestellen.
- De machine staat dan voor € 99,- op onze site, inclusief de gratis Kompressor pad en de Raffini Mezzo.
- Er worden 100 machines beschikbaar gesteld volgens het FIFO principe en OP=OP.
- Je voorinschrijving is pas geldig als er voldaan is, later betalen mag, maar de 1e 100 ontvangen betalingen zijn geldig.
- Ophalen is mogelijk, er zullen ophaaldagen en -avonden worden georganiseerd.
- Verzenden is mogelijk en gratis (via GLS).

De inschrijving loopt dus niet via het forum, maar gaat via onze webshop door middel van het bestellen van de machine.
 
De machines worden trouwens in mei verwacht. Even afhankelijk van de productie, het vervoer en de douane kan hier wat speling in zitten, dus houd rekening met een uitloop naar begin juni.

Edit: prijsfoutje in bovenstaande eruit gehaald. :party:
 
Past de steunplaat van de dap op de Pro900?

Nee :no

De rotary heeft een M14 schroefdraadaansluiting. De Dap heeft een 0,6 inch (=+/-1,5 cm) aansluiting.

Rotary:
100984.jpg


DAP:
101313.jpg


100986.jpg
 
Hmm maar even in de gaten houden mocht mijn huidige machine die ik overigens nog niet getest heb niet bevallen.:party: