• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pinomerta's 'the detailing fridge' + special birthday present

Pinomerta zei:
@ Rogier, ik ben een beetje jaloers op die 7... ik heb heel lang een 528 gehad in dezelfde kleur en man wat een auto... heb nu een Jag maar de volgende zou maar zo weer een Bmw kunnen worden... Altijd weer een genot om die 7 van jou of die van je vriend te zien staan glimmen...

Als je echt op zoek gaat naar zo'n supermachine je even aanmelden op ons forum, we weten er meestal wel een paar te koop staan.
Je zal de Jag snel vergeten zijn dat beloof ik je :)
 
Creatieve oplossing zo met die koelkast.
Mooie spullen in je collectie, maar een nog mooier detailkarretje!
Respect voor je vrouw, zeker ook die detail aan het karretje mogen er wezen.
Helemaal top!
 
Die detailkar moet er hier ook komen :ja ben alleen nog op zoek naar de naam van het keukenkastje van de Ikea en de afmetingen
 
Ha Quincy,

Het kostte wat overredingskracht maar hier de details:
- het betreft een onderkastje van IKEA;
- hij is 50 breed, 58 diep en 70 hoog (excl.) wielen;
- bovenblad is maatwerk (niet standaard);
- bovenblad is gelakt en voorzien van sticker en gefineerd;
- accessoires zijn losgekocht;
- achterzijde is standaard en andersom geplaatst (met de knappe zijde naar buiten) ;)
- wielen zijn eveneens uit Zweden;
- de bovenste lade / plank is ook maatwerk (rails aangebracht + plank op maat gemaakt en gelakt)...

Je kunt 'm ook bestellen volgens haar :-b

@allemaal, bedankt voor de reacties... :grinning:
 
Nee, kennelijk zijn deze onderkastjes standaard... Aan de hand van de afmetingen zou het toch ook makkelijk te vinden moeten zijn.

succes
 
Quincy zei:
Die detailkar moet er hier ook komen :ja ben alleen nog op zoek naar de naam van het keukenkastje van de Ikea en de afmetingen

Volgens mij is het deze http://www.ikea.com/nl/nl/nl/catalog/products/S49843872

heb je ook nog in verschillende maten.

Suc6 met bouwen!


Voor de TS... mooie collectie en inderdaad een heel mooi karretje


EDIT: Link stond er al, voortaan even beter opletten :-"
 
Mijn kar is inmiddels ook gemaakt :D een foto hebben jullie tegoed, hij staat nu achterin de schuur en er staat van alles voor:-b
 
Ziet er goed uit maar wat doet die shampoo van de action er dan ineens tussen? Ik ken hem uit ervaring en mij bevalt hij best moet ik toegeven.