• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quad Test: Migliore Frutta, Dodo Juice Blue Velvet Pro, Aquartz en Aquartz + Reload

Koekkoek, even de juiste bril op gezet, jip staat er echt .... mijn fout.
Thx Hans, het zijn idd slimme rakkers daar bij CC HQ
 
Ik ga zo beginnen met de filmpjes van 13 augustus. En in de tussentijd heeft het paneel nog eens een maand op het dak gelegen. We halen hem er de komende week weer af voor het vervolg.
 
Ik ben om eerlijk te zijn niet echt overtuigd van de beading en sheeting op het test paneel.

De waxen zijn op 29 juli aangebracht en dus twee weken later ziet het er zo uit als op t filmpje. Het lijkt net alsof alles er al dik 2/3 maanden op zit.

Toch bedankt voor de update.
 
Ik kan het ook niet helpen, gewassen met een hele lichte dosis Wolfgang Autobathe, maar het paneel heeft wel veel op zijn sodemieter gekregen hier. Veel vreemde en vette neerslag op achtergebleven.

We hebben nog een ander paneel liggen dat nog niet eerder gewassen is en heeft Collinite 845, Blue Velvet Pro, Supernatural en Mothers Carnauba erop.
 
Ok, ben benieuwd wat die andere waxen doen op het andere testpaneel. Had persoonlijk een beter resutlaat verwacht maar goed, dat verschilt gewoon per locatie en de omgevingsfactoren waar de wax aan bloot gesteld is.

Ik heb nu ook zoiets raars mee gemaakt dat met SN zonder lime prime als basis veel langer blijft zitten dan met lime prime als prep.
 
Dat vind ik niet zo raar, een wax met een glaze eronder zal minder duurzaam zijn dan een wax zonder glaze eronder. Voorwaarde is dat de lak goed schoon is.