• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Dodo Juice Sour Power Shampoo

Die bedragen zijn wel relatief he. SS&S verdun je 1:375, BtbM is al direct 1:1000 te verdunnen...

Om te vergelijken, ik gebruik voor 1 wasbeurt 15 ml Btbm of anders 40 ml SS&S

Als je iedere keer 15 ml BtbM zou gebruiken, dan kan je met een busje van 500 ml meer dan 30 keer je auto wassen. Een busje kost 23.5 euro, dus 1 wasbeurt kost 0,705 euro

Iedere keer SS&S gebruiken: met een busje van 1 liter kan je 25 keer je auto wassen. 1 liter kost 17 euro, dus 1 wasbeurt kost 0,68 euro...

Klopt mijn berekening? Heb het maar snel snel gedaan, maar prijsverschil is dan toch maar miniem.

En om het helemaal volledig te maken, als je de gallon verpakking SS&S koopt, dan kost een wasbeurt minder dan 0,5 euro, maar dan moet je wel ineens 42 euro ophoesten en bijna 4 liter shampoo kopen :)
 
ik heb de Sour gebruikt, en vind het een prima shampoo. Goed schuim, lekkere appeltjesgeur en redelijke resultaten. Alleen niet zo glad tijdens het wassen met de mitt zoals BTBM of Goldclass van Meg.

BTBM en goldclass blijven mijn toppers :heart_eyes:
 
Zaterdag getest tegen de PB SS&S, en moet zeggen dat ik de PB SS&S fijner vind. Ik vind de DJ Sour Power een beetje doods aanvoelen. Alsof ik met klaar water aan het wassen ben. Anyway, ik maak de flesjes op en bestel daarna gewoon weer PB SS&S :)^