• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review Migliore Competizione UPDATE 2

Misschien alleen wat matige ochtendauw en geen echte hoeveelheden water waardoor de beading minder is?
 
Aangezien ik dat stuifmeel eraf wilde hebben stond ik net even de auto te foamen en af te spuiten voordat ik wegging. (1.00 s'nachts)
2 Politieauto's kwamen na 3 minuten van beide kanten aanstormen!!
Hadden een melding gekregen dat er iemand autos stond te bespuiten :D
Ze hadden blijkbaar een iets ander soort bespuiten in gedachten
 
Wacht even... ik hoor mensen over glans hebben. Maar ik lees altidj dat 80% van de glans wordt bepaald door je voorbereiding? Zit er in deze wax een ingredient die zorgt voro extra glans of is het gewoon een goede voorbereiding geweest?
Wat Dana zegt: Wat een parkeerkunsten haha, ik zal dat nooit kunnen. Gelukkig hebben we hier de ruimte om te parkeren.
 
@Binnetie: correct en tevens juist dat de voorbereiding het stuk is waar het om gaat, ware het niet dat:
er wel degelijk verschil zit tussen de ene wax/sealant en de ander.
In dit geval heeft de TS zijn voorbereidende werk goed verricht en er een goede wax op gezet zodat deze mooie glans tevoorschijn komt
 
Binnetie, ik lees vaak dat zelfs 90% door de voorbereiding komt. Maar dan blijft er altijd nog 10% over. Ik denk dat sommige detailers dat verschil van 10% wel kunnen zien, zeker als iemand al veel ervaring heeft met veel verschillende waxen.
 
Aan de voorbereiding zal het niet liggen denk ik
Auto is een maand geleden gespoten en daarna heb ik m nog extra tot hoogglans lopen polijsten met finale.
Geen enkele swirl te bekennen op de lak