• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Review] Poorboy's World Bug Squash

Arfman

Detailing addict
5 jul 2009
149
62
46
Zojuist m'n auto gewassen, en de motorkap/bumper/spiegels waren een waar kerkhof van vliegen en andere beesten waarvan ik helemaal niet zeker weet of die wel zouden moeten vliegen 8-o

Anyway, ingesproeid met PB's Bug Squash en even laten inweken. Ondertussen de auto gefoamed en met hoge druk afgespoten. De vliegen kwamen er voor 90% allemaal met de HD af!
Eerst dacht ik dat de snowfoam ook nog had bijgedragen, maar toen zag ik dat ik de spiegelkappen vergeten was. Dus die ingesproeid met Bug Squash, minuutje gewacht en ja hoor: alle prut liep er zo af!

Ik heb het onverdund gebruikt, maar ik denk dat 1:1 ook nog prima te doen is, dat ga ik proberen als het flesje half leeg is.

Goed spul dus!
 
Bug & Tar is van Mequiar's. En dat product gebruik ik nooit weer! Een crime om van ongespoten delen af te krijgen zoals grille, stootlijsten etc. Bug Squash is echt toppie!
 
Excuus, het was inderdaad de Poorboy's World variant.

Of het je waxlaag aantast weet ik niet, ik ga mijn auto binnenkort DAPpen dus ik heb de afgelopen maanden niet meer de moeite genomen om de waxlaag te onderhouden. Wel nog even met Last Touch er snel overhene geweest, zit er in ieder geval iets op tot ik hem over een paar weken onderhanden neem.
 
een review of test is lang niet zo mooi als je geen foto's voor/na of een 50/50 ervan hebt.

Bewijs! :grinning:
 
Onverdund?

Wij gebruiken het in de gebruikelijke 1:3 verhouding voor de trucks, minuutje inweken en ook zo er af.

Vanmiddag weer een gallon gehaald voor de komende maand....


Gr. Leon
 
Ik heb ook de pb world bug squash besteld, mijn wagen zit aan de voorkant onder de vliegen sinds afgelopen zaterdag niks aan gedaan, als mijn spullen binnen zijn zal ik proberen een 50/50 te maken:ja
 
Hoe werkt deze ten op zicht van de chemical guys bug bugger?
Heb ook echt een hekel aan die beestjes. Maar werkt het nou echt zo fantastisch met een verhouding van 1:3 met lijkjes van een week oud?

grtz
 
Als het al een week op zit in de brandende zon, dan kun je het beste onverdund op sprayen. En vaak word het dan als nog kleien.
 
subarufreak zei:
niemand die de autoglym gebruikt?
vind die toch ook goed werken

er zijn meer producten met het zelfde doel,
maar door populariteit en hype word meestal zomaar een goed werkend product als favoriet gekeurmerkt.
AG zal het ongetwijfeld ook goed doen.



Het product tast dus wel zeker de waxlaag aan.
TEST Poorboy's Bug