• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Power- /melaminespons

Vandaag ook eens geprobeerd, eerste resultaten zijn erg goed!
 
Ik heb gelijk even een setje gehaald heb ongewild nog wel eens dat ik met de dap een afgeplakte trim deels toch overschrijd en dan is dit een super uitkomst ik kreeg de vlekken eerder ook niet weg, thanks voor het delen van dit super handige weetje:)^
 
Beetje domme vraag, maar waar in de Action vind ik deze. Ik heb me te pleuris gezocht.....:roll
 
McShine zei:
Beetje domme vraag, maar waar in de Action vind ik deze. Ik heb me te pleuris gezocht.....:roll
Het kan zijn dat de action bij jou in de buurt ze niet heeft het assortiment van elke action is helaas niet even groot:rules
 
Dibbuz zei:
Moest wel erg hoesten, stofte als een gek.

je moet niet droog maar nat gebruiken....
echt gezond is dat droge melamine-stof niet, in china gingen er een tijdje terug baby's dood waar die stof in de melk zat en vele duizenden werden ziek.



Tim zei:
Wij proberen ze binnenkort op te nemen in het assortiment. Zal duurder zijn dan de Action, dat wel.

die van de action zijn overigens lang niet zo duurzaam als de wat duurdere die ik altijd al gebruikte.
 
Gisteren moest men vriendin bij kruidvat zijn, en heeft ze van daar ook wondersponsjes meegebracht.
Ik moet zeggen er zit wel verschil in al die sponsjes, die van kruidvat zijn iets harder en lijken me niet geschikt om te boenen op onderdelen die krasgevoelig zijn.
Maar deze hadden net wat meer "cut" dan die van action om alle water/kalksporen te verwijderen op mijn ramen.
Waar ik anders goed tekeer moest gaan met een glass polish, verwijder ik ze nu simpelweg met een "wonder"sponsje.

@ haroldV : Een beetje vochtig/klam maken volstaat, staat zo ook duidelijk vermeld op de verpakking.
Als ze te nat zijn werken ze niet zo goed heb ik gemerkt.
Gebruik je ze te droog gaan ze stoffen/brokkelen en laten ze gekleurde vegen (kleur van de spons) na op trims die je nadien weer moet afnemen.
De sponsjes van action zijn wel vrij snel versleten, zeker als je het op hoekjes en kanten gebruikt of op een niet gladde ondergrond.
Maar 5 stuks voor 0.99€, dan mag het verbruik wat hoger liggen denk ik.

@ Dibbuz: Water is voldoende, maar met een lichte APC verdunning kan ook als het wat sterker moet.

Ben benieuwd naar dezelfde soort sponsje maar dan van bekende merken, wil ik zeker eens testen :ja
Ze vinden is niet zo eenvoudig blijkbaar.