Hallo mensen,
Vandaag heb ik Race Glaze Alubright Deoxidiser en Jet Lag Non Paint Laquer uitgetest op het motorblok van mijn Honda CB50J
Vandaag met de cilinder begonnen. Voor:
Met Race Glaze Alubright Deoxidiser heb ik de oxidatie op het metaal verwijderd. Ik heb het ingewerkt met diverse borstels:
Na de Alubright:
Daarna in de Race Glaze Jet Lag Non Paint Laquer gezet om het kale metaal te beschermen tegen invloeden van buitenaf!
Met als eindresultaat:
De cilinder is echt voor 75% beter geworden vind ik zelf, maar natuurlijk niet optimaal. Aan de ene kant jammer, maar met een blokje van 30 jaar oud in zo'n staat ben ik tevreden, want dat zie je niet vaak!
De tijd die ik in dit projectje heb gestoken zal zo'n 6 uur zijn.
Ik ben erg tevreden met de producten, zeker geen miskoop!
Bedankt voor het lezen!
Groeten,
Matthijs
Vandaag heb ik Race Glaze Alubright Deoxidiser en Jet Lag Non Paint Laquer uitgetest op het motorblok van mijn Honda CB50J
Vandaag met de cilinder begonnen. Voor:
Met Race Glaze Alubright Deoxidiser heb ik de oxidatie op het metaal verwijderd. Ik heb het ingewerkt met diverse borstels:
Na de Alubright:
Daarna in de Race Glaze Jet Lag Non Paint Laquer gezet om het kale metaal te beschermen tegen invloeden van buitenaf!
Met als eindresultaat:
De cilinder is echt voor 75% beter geworden vind ik zelf, maar natuurlijk niet optimaal. Aan de ene kant jammer, maar met een blokje van 30 jaar oud in zo'n staat ben ik tevreden, want dat zie je niet vaak!
De tijd die ik in dit projectje heb gestoken zal zo'n 6 uur zijn.
Ik ben erg tevreden met de producten, zeker geen miskoop!
Bedankt voor het lezen!
Groeten,
Matthijs