• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review : Signature Series II + Souveran Paste Wax

Soepergrover zei:
Martin, Colli 845 is geen sealant.
Lijkt me trouwens ook niet de prettigste wax om iets overheen te toppen. Hoe beviel dat?

Nou je het zegt?! Ik dacht dat er geen greintje carnauba wax in zou zitten. Volgens de beschrijving op de webshop dus wel. Toch nog maar eens op de verpakking kijken. Tot zojuist altijd gedacht dat het een pure synthetische wax was. :schaam

Anyway, ik had totaal geen last om de Natty's te toppen op de Insulator. Ik heb er in ieder geval niets van gemerkt. Ik had de Natty's iets te dik opgebracht (zie hieronder) en daardoor moest hij iets langer curen. Er was wel duidelijk verschil in glans: met de Natty's kreeg de auto duidelijk meer wetlook dan alleen met de Insulator. Heb ook nog anderhalve fles EX-P staan, als het dan toch een pure sealant op gaat :grinning:

M'n Natty's is nogal korrelig en dat is niet fijn met aanbrengen. Je heb daarom al snel teveel wax op je pad zitten. De eerste pot Natty's was wat dat betreft beter. De tweede pot is nog voor 40% vol, maar de zeer nadrukkelijk kaugomballen lucht begint langzaam te vervelen. Daarom wordt het voortijdig tijd voor iets nieuws en beters! ;)
 
Ik houd me aanbevolen Jan, eerst de barchetta maar eens klaar krijgen voor dat al het mooie weer voorbij is.
 
Ik sluit me aan bij ThaBird, wat zijn nu de uitkomsten van de testen ?]d~^

Persoonlijk zou ik het uberhaupt op prijs stellen als men de gangbare testen (die immers bewust publiekelijk, middels dit forum, gedeeld worden) voor de verandering eens goed zou documenteren en evalueren ! :eek:

No hard feelings but:
Lees nu regelmatig reviews van (goed bedoelde) enthousiaste starters die na posting nooit meer op kritische vragen of verzoeken om updates terugkomen.:|~* , dit is zonde voor iedereen die zijn of haar kennis met anderen wil delen.

In z'n algemeenheid; Zij die hun ego zo belangrijk vinden dat hun naam/nickname op een forum is terug te lezen plaatsen zichzelf op een hoger platform als waar dit forum voor bedoeld is.:slotje

Kortom laat de bewijzen voor zich spreken (ongeacht merknaam), WEES eerlijk, nieuwsgierig en respecteer elkaar en ONTDEK, niet het einddoel is belangrijk maar de weg ernaar toe .:,^^
 
Red zei:
In z'n algemeenheid; Zij die hun ego zo belangrijk vinden dat hun naam/nickname op een forum is terug te lezen plaatsen zichzelf op een hoger platform als waar dit forum voor bedoeld is.:slotje

[/u].:,^^

Het updaten ben ik helemaal vergeten:-" . Maar het antwoord dat hierboven word gegeven vind ik wel een beetje jammer, dat sommige er zo over denken. Maar we gaan de review gewoon weer uitvoeren.