• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

test wasserette wax en staal velgen gepolijst.

mk-us zei:
Wat een onzin, je rijdt toch ook niet de gehele rit met je toeren in het rood, damn

Integendeel!Daar na kan ik rustig met weinig toeren door tuffen,en dat scheelt in het verbruik.Maar langzaam optrekken?Nee!Veel te leuk en lekker.....

Maarre,valt er verder nog iets ontopic te zeggen dan??
 
Bartezzz zei:
@ Thabird.

Brilliante Foto! :D

@ wasarrette probleem.
hier in Hilversum zelfde probleem met een te agressief schuim-voorwasprogramma.
ik heb het echt zien gebeuren. en hupakee blanke lak eraf. (was wel al een kritieke lak van een peug) maar het kwam
niet door de kracht van de straal want je zag het bubbelen na een minuut of 5. wel vergoed trouwens.

Heb de TT al 2x ingefoamd met die zooi, gelukkig geen problemen. Dus voortaan "aktief schuim" overslaan en "foamen" met programma "wassen" ?
 
rofl Ik begon ook vrolijk te lezen en pas na de 3 reactie gelezen te hebben keek ook ik pas voor het eerst naar de datum :-"