• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Transporter T5 T- edition, Waxoyl

IbizaSigno zei:
@Nicknameless; heb je ook een Nederlandse versie? Dat wordt wat sneller begrepen hier in de omgeving.


Lijkt me vrij sterk dat ze die flyer inclusief de symbolen niet begrijpen.. Zelfs in Friesland kunnen ze Engels, dus in Groningen vast ook wel ;)
 
Dan zal ik zelf eens aan de knutsel. Geen gek idee om een dergelijke flyer in de auto te leggen.

Ze zullen het zeker hier in Groningen ook begrijpen, maar waarom in het Engels terwijl Nederlands de voertaal is, lijkt mij dat de Nederlandse taal beter begrepen wordt.
 
@ IbizaSigno,

de flyer komt oorspronkelijk uit Engeland, iemand op het DW forum heeft em ooit ontworpen denk ik. Zelf heb ik em ook al aangepast omdat in het witte gedeelte bij de symbolen al de DW forum logo's stonden.

Dit is het origineel ;)

b3dc3996.jpg
 
Voor de liefhebbers even aangepast.


flyer.jpg



@Moderator---->Indien het carclean logo niet gewenst is, dan mag deze afbeelding worden verwijderd!
 
@ nicknameless; bedank voor het origineel. Altijd handig.

@ fabia2.0; toffe flyer! Zal 'm morgen opslaan op de pc. Echt ideaal. :)
 
Jammer dat de dealer zo hoffelijk is geweest om deze test ruw te onderbreken. Ik kan me voorstellen dat jij en Bart123 hier nog wel wat verder mee hadden willen testen.

Negen maanden is inderdaad absoluut niet slecht voor een sealant Ivo’s. Ik ga het niet aanschaffen, maar voor de eigenaars van auto’s die dat product hebben valt te schade dan een beetje mee.

Wel ieder jaar even laten oppeppen dus. Gaan jullie dat oppeppen ook doen met Waxoyl?
 
Bus is momenteel niet beschikbaar voor update, komende paar maanden wordt ie als 'pool-leasert' gebruikt en zal waarschijnlijk nog wel meer wasstraten van binnen zien... :(