Nadat ik vandaag (voor de zoveelste keer) weer bij Carclean stond om spulletjes uit te zoeken (mijn navigatie kent volgens mij 2 adressen, thuis en Carclean) kreeg ik van Johan een flesje Poorboy's World Typhoon Microfiber Clean mee om uit te proberen. Tot nu toe ben ik een tevreden gebruiker van Nanolex Microfiber Wash en wil graag hier een review-tje van maken.
vs 
Mijn bedoeling om de test zo eerlijk mogelijk te maken wil ik doeken in 2-voud vervuilen zodat de test eerlijk gaat verlopen. Ik heb doeken vergelijkbaar met Peluche Verde en deze zullen dan ook gebruikt worden voor deze test.
Dodo Juice Black Window (black hybrid wax)
Dodo Juice Fantastic Plastic (trim dressing)
Dodo Juice Iron Gloss (paint sealant)
Dodo Juice Lime Prime (pre-wax cleanser)
Dodo Juice Tyromania (tire wax)
Gyeon Tire (tire dressing)
Monello Raffini Finale (finishing polish)
Monello Raffini Veloce (compound)
Veeg over de kofferbak klep (1 doek links, 1 doek rechts)
Hierna gaan ze de wasmachine in op het programma Fijne Was 40 gr. 400 toeren met 35 ml wasmiddel en een klein scheutje in de wasverzachter lade en daarna droger op Sportkleding (speciaal microvezel programma)
De inbreng die ik van jullie vraag is waarmee zal ik nog meer doeken vervuilen.

Mijn bedoeling om de test zo eerlijk mogelijk te maken wil ik doeken in 2-voud vervuilen zodat de test eerlijk gaat verlopen. Ik heb doeken vergelijkbaar met Peluche Verde en deze zullen dan ook gebruikt worden voor deze test.
Dodo Juice Black Window (black hybrid wax)
Dodo Juice Fantastic Plastic (trim dressing)
Dodo Juice Iron Gloss (paint sealant)
Dodo Juice Lime Prime (pre-wax cleanser)
Dodo Juice Tyromania (tire wax)
Gyeon Tire (tire dressing)
Monello Raffini Finale (finishing polish)
Monello Raffini Veloce (compound)
Veeg over de kofferbak klep (1 doek links, 1 doek rechts)
Hierna gaan ze de wasmachine in op het programma Fijne Was 40 gr. 400 toeren met 35 ml wasmiddel en een klein scheutje in de wasverzachter lade en daarna droger op Sportkleding (speciaal microvezel programma)
De inbreng die ik van jullie vraag is waarmee zal ik nog meer doeken vervuilen.
Laatst bewerkt: