• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

< BATTLE > Poorboy's World Typhoon vs Nanolex Microfiber Wash

Leuke test!
Zelf heb ik nog 1 volle fles en een kwart fles staan van de Nanolex. Vind het een prima product.
Volgende keer misschien ook Poorboys proberen.

Ik ga dan wel een grote fles aanschaffen want de kleine flesjes zijn schrikbarend duur ten opzichte van de Nanolex.
 
POORBOYS WORLD - TYPHOON MICROFIBER CLEANER - 3780ML €39,99

Nanolex - Microfiber Wash - 5000ml €49,99
 
Even 1 uurtje weken in bad met Nanolex. En daarna alles de wasmachine in!

80d54d3b451a58ed4b71fc75fe2d98b4.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen en Blade
@Istnogferarie waarom doe je de scheutjes in de lade/vak van de wasverzachter? Deze wordt pas als laatste in het programma gebruikt, en dan heeft de machine al heel lang staan draaien/wassen, zonder middel!


groeten Quint
 
@DarthVader de wasmachine wordt ook gebruikt voor gewone was met wasverzachter. De lade wordt wel uitgespoeld maar er zijn altijd restjes in de kanalen en machine zelf van wasverzachter. Om dit kleine beetje te neutraliseren doe ik een scheutje in de wasverzachterlade. Je kunt ook een klein scheutje witte azijn doen.
 
  • Leuk
Reactions: DarthVader
Goeie test!
Ik heb de zelfde conclusie al in meerdere topics gepost maar het is fijn om bevestiging te zien vanuit zo'n uitgebreide test.
Goed bezig!
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Mooie test en komt op een zeer goed moment, want mijn micro-restore concentrate is na 2 wasjes op.

Dank je, de Poorboys komt deze kant op :)