• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beginnende verzameling..

M3fan

Detailing guru
25 jul 2017
1.555
158
42
Torhout België
Daarnet maar eens al mijn aankopen wat mooi geordend. Zelf kast in elkaar gestoken zodat alles mooi tesamen kan staan. Begint al aardig te vullen moet ik toegeven!
20170726_195414.jpg
20170726_195423.jpg
20170726_195442.jpg
20170726_195502.jpg
 
Mooie kast-vulling!
Volgende aanvulling hierop: meer doeken (je hebt nooit genoeg;)) en een mooie lsp voor de lak (ik zie alleen de Wheel sealant voor de velgen)
Bedankt!
Doeken kunnen er idd nog wel bij! Kwestie de LSP voor de lak is het mss niet duidelijk zichtbaar maar achter de Wheel Sealant staat de Collinite 845 die ik gebruik ;)
De Collinite 915 wordt wss mijn volgende aankoop kwestie LSP. De Jescar Powerlock wil ik ook wel nog eens testen.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
@Nick1407 : hehe lang getwijfeld over Flex of Rupes. Uiteindelijk na wat reviews gekozen voor de Flex. De prijs is schappelijker dan de Rupes en het is Duitse degelijkheid. Cordless vond ik de prijs nog te hoog, maar deze heeft zo'n rubberen kabel wat voor minder krullen van de kabel moet zorgen. Juist nog eens bekijken als de 125mm backing plate nodig is om erbij te hebben.

@Timm : alles van koppelstukken waren erbij. Hoeft alleen nog in elkaar gestoken te worden. Vooral het koppelstuk op de foam lance is een pain in the ***!
 
  • Leuk
Reactions: Esmid en Nick1407