• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

audi a4 2.0 tfsi quattro

Tnx voor de reacties!
Denk helemaal geen logo meer in de grill en dan ws ook maar de quattro logo van het kontje verwijderen.

Voorkant helemaal zwart lijkt me toch wel erg mooi,maar dan is idd de vraag mat of glanzend. Is er iemand die dit kan photoshoppen op mijn auto?
 
Ik ben niet helemaal thuis in de Audi's, maar volgens mij is het een S4 Grill, en zit er een uitsparing in het grill.

Als je de het S4 logotje er uit peutert heb je een gat in de grill, en dat is nog lelijker.
 
Quattro logo is er ook af en s4 logo van de grill ook.
Vandaag even auto gewassen met chemical guys blacklight.

Had deze.nieuw binnen,maar geeft toch al een aardige glans.prima shampoo.
Uiteraard eerst auto gefoamd.
Bandjes ff zwart gemaakt en vond het wel even prima zo.

Nu.nog is een droge locatie vinden dat ik.me grill kan spuiten 20170811_175652.jpg
20170811_175652.jpg
20170811_175707.jpg
20170811_175728.jpg
 
Mooie Audi, als ik heel eerlijk ben vond ik hem met s4 badges wel mooier, puur omdat ik de badges mooi vind passen, maar ook omdat het verschil niet heel groot is icm de 4 uitlaten. Vind het met name not done als het verschil erg duidelijk is... maar goed dat is persoonlijk ;)
 
Ziet er top uit. Zonder badges of met badges maakt me niet zo uit. Een ding begrijp ik niet echt, ik hoor vaak dat zonder badges / typeaanduiding strakker wordt gevonden, maar eigenlijk nooit dat bv zonder audi logo het ook strakker is. Die kan er toch ook af?
 
Ik heb vroeger een a6 gehad, en had ook het Audi logo verwijderd... Dat was weer net iets te kaal ;)

Mooie Audi, als ik heel eerlijk ben vond ik hem met s4 badges wel mooier, puur omdat ik de badges mooi vind passen, maar ook omdat het verschil niet heel groot is icm de 4 uitlaten. Vind het met name not done als het verschil erg duidelijk is... maar goed dat is persoonlijk ;)

Iets met kleren van wolven en schapen ofzo...
 
Bedankt allemaal.
Logo word misschien nog hoogglans zwart met plastidip.
Is.het niks trek ik.het er zo weer af.

Hoop dat ik volgende week is kan beginnen met spuiten.
Heb trouwens ook witte mistlampen erin gedaan,stuk.beter als dat geel
 
Ziet er goed uit; een kleinigheidje nog... zet er nog ff een nummerplaathoider op zonder reclame (en misschien een zwarte NL-sticker.) om het af te maken. :yum
 
  • Leuk
Reactions: sim
Haha ja stond ook nog op de planning.
Misschien als ik.ga plasti dippen dat ik het dan mee spuit.
 
Vandaag auto ff binnen gezet bij me neefje. Paste net haha.

Aan de slag gegaan met plastidip. Voorgrill en mistlamproosters gespoten.
6 lagen zwart en 3 lagen glossifier gespoten.

Mooi spul om.mee te werken.
 

Bijlagen

  • 20170819_135159.jpg
    20170819_135159.jpg
    329,5 KB · Weergaven: 214
  • 20170819_135234.jpg
    20170819_135234.jpg
    276,7 KB · Weergaven: 208
  • Leuk
Reactions: DonButtie