• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi-onderhoudskit

brecko

Detailing chief
21 aug 2017
113
85
Bij de aankoop van mijn wagen krijg ik volgend setje;


Ik heb ondertussen al een beginnerspakket gekocht hier op CarClean, maar zijn die Audi-producten iets waard? Bij die polish voor glas staat dit aanbrengen met katoenen doek en daarna afnemen met MF-doek. Kan dat?
  • Insectenverwijderaar (300 ml)
  • Actief schuim (300 ml)
  • Antivries (500 ml)
  • Kunststofreiniger (250 ml)
  • Wax polish polymeer (250 ml)
  • Wash & Wax shampoo (250 ml)
  • polish voor glas (50 ml)
  • 1 microfiber doek (zwart)
  • spons anti-insecten
  • spons

Iemand ervaring mee?
upload_2017-10-5_13-9-4.png
 
Volkswagen heeft ook van die setjes. Toen ik deze vergeleek kwam ik al snel tot de conclusie dat ze simpele producten hebben laten overgieten in hun eigen mooie flesjes. Het werkte wel, maar niets bijzonderder als wat de gemiddelde auto eigenaar wel eens bij de benzinepomp of autoshop haalt. :p

Van Audi weet ik het natuurlijk niet, maar ik verwacht hetzelfde. :D
 
Wel, ik sprak in een ander topic over 't feit dat ik bij dauw nog steeds plekken van de zuignap op mijn raam zie. Aangezien er in dit setje en glas polish, wil ik dit wel eens proberen.

Maar zal wel handmatig moeten gebeuren. In de handleiding staat aanbrengen met katoenen doek, maar doe ik het dan niet beter met een witte (of oranje) handpad?
 
Nou, het is in elk geval €59 waard, als antwoord op je vraag.
Ik heb er geen ervaring mee, maar het zal vast z’n ding (zoals schoonmaken) doen.

Mogelijk dat je er wel wat (was)krasjes aan over houdt en als je dat niet erg vindt, kun je het gewoon gebruiken. Ook mooi complete set.
Verder geen rare zaken en aan antivries kun je je al helemaal geen buil vallen.
Als (“eenvoudige zaterdagmiddag”) autopoetser dus primapakketje.
Als veeleisende poetser of zelfs detailer (en daarom zit je vast op dit forum;)), voegt het mogelijk voor jou/jouw auto weinig toe.

Inhoud pakket nog even bekeken op de website van Audi:
Kit onderhoudsproducten in zak van zwarte stevige nylon. Deze kit bevat 10 producten:
Insectenverwijderaar (300 ml)
Actief schuim (300 ml)
Antivries (500 ml)
Kunststofreiniger (250 ml)
Wax polish polymeer (250 ml)
Wash & Wax shampoo (250 ml)
polish voor glas (50 ml)
1 microfiber doek (zwart)
spons anti-insecten
spons