• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe clinics: wat wil jij graag zien?

In welke clinics heb jij wel interesse?

  • Clinic voor beginners: Het 5 stappenplan

    Stemmen: 15 16,9%
  • Dual Action DAP Clinic

    Stemmen: 28 31,5%
  • Rotary Clinic

    Stemmen: 29 32,6%
  • Gyeon demo dag: behandelen van coatings en overige producten

    Stemmen: 33 37,1%
  • Nanolex demo dag: behandelen van coatings en overige producten

    Stemmen: 17 19,1%
  • Spotrepair & Sanding / Orangepeel-behandeling

    Stemmen: 53 59,6%
  • RUPES demo dag: behandelen van diverse polijstmachines

    Stemmen: 19 21,3%
  • Scholl demo dag: behandelen van polijstmiddelen en pads

    Stemmen: 23 25,8%

  • Totaal aantal stemmers
    89
E

Etterual

Guest
Het heeft even geduurd, maar wij zijn bezig met de voorbereidingen om de clinics bij Carclean.com weer op te pakken. Zoals jullie wellicht weten is er ontzettend veel vraag naar onze clinics dus wij willen deze ook zoveel mogelijk afstemmen op jullie behoeften!

Graag wil ik weten waar de interesses voor een eventuele clinic liggen. Je kunt gebruik maken van bovenstaande poll. Indien jouw interesses niet in de poll staan kun je deze natuurlijk als bericht in het topic kwijt.

Wij geven alleen clinics op onze eigen locatie in Berkel en Rodenrijs. Een clinic zal een halve of hele dag in beslag nemen, afhankelijk van de soort clinic.
 
Alleen voor de broodjes zal ik al langs komen :):):)

Ik zeg Rupes met de nieuwe machines.

En als dat dan nog gepaard gaat met een 1malige korting op de nieuwe rotary.... Dan kan ik een impuls niet uitsluiten :blush:
(Heb overigens de laatste 3 aangekruist)
 
Weet er iemand hoe je op Tapatalk de poll ziet?
Maar ik zou graag zo veel mogelijk verschillende clinics zien
 
spotrepair (steenslag bvb) en wetsanding.
Ik zou eens moeten rekenen hoelang het rijden is voor mij ;)

EDIT: 133Km, anderhalf uur rijden...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook gekozen voor de spotrepair. Het interesseert me geen reet hoever het reizen is. Kennis opdoen mag geld en tijd kosten.

Van mij mag de prijs wel iets hoog liggen van deze clinic (maar dan wel incl. broodjes). Dan is de stap om in te schrijven iets groter. Zo voorkom je dat deze clinics na 10 minuten al vol zitten er dan er zeer onervaren detailers naar deze moeilijkere workshop komen.

Niemand heeft iets aan zo'n clinic wanneer ze al niet eens machinaal kunnen polijsten. Zo kan het zijn dat een ervaren detailer, die deze cursus wou volgen, niet de kans krijgt om deze bij te wonen. Enige voorkennis is een vereiste. Hierboven beschreven geldt enkel voor de clinic spotrepair.
De rest doe ik geen uitspraak over.
 
Heb zelf gekozen voor het 5 stappenplan en de DAP clinic.
Dit omdat ik in theorie de basis wel weet maar ik weet niet of ik dingen fout doe of iets beter zou kunnen doen dus het lijkt me daarom interessant.
De DAP clinic het zelfde, ik red me er mee maar er valt nog veel te leren!
 
  • Leuk
Reactions: RG.
Ik heb ook gekozen voor de spotrepair. Het interesseert me geen reet hoever het reizen is. Kennis opdoen mag geld en tijd kosten.

Van mij mag de prijs wel iets hoog liggen van deze clinic (maar dan wel incl. broodjes). Dan is de stap om in te schrijven iets groter. Zo voorkom je dat deze clinics na 10 minuten al vol zitten er dan er zeer onervaren detailers naar deze moeilijkere workshop komen.

Niemand heeft iets aan zo'n clinic wanneer ze al niet eens machinaal kunnen polijsten. Zo kan het zijn dat een ervaren detailer, die deze cursus wou volgen, niet de kans krijgt om deze bij te wonen. Enige voorkennis is een vereiste. Hierboven beschreven geldt enkel voor de clinic spotrepair.
De rest doe ik geen uitspraak over.

Betalen voor clinic. Ik ken de andere variant bij een van m’n register inschrijvingen. Als lid schrijf je kosteloos in, maar no-show tarief ligt op EUR 145. Dat werkt ook wel, denken mensen eerst na alvorens in te schrijven.

Klinkt als “verplichte educatie”.
Na clinic ‘vijf stappenplan’ mag je ‘dap’ doen en als je die gevolgd hebt mag je ‘spotrepair’ doen etc.

Zit wel wat in vind ik. Wordt denk ik nl onmogelijk om een clinic meerdere keren te organiseren. Of aan de hand van de activiteit binnen CarClean mogelijk om in te schrijven.

Maar goed, deze laat ik aan me voorbij gaan, dus zal me er verder niet mee bemoeien