• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eindelijk de stap genomen....

raymond51

Detailing rookie
15 nov 2017
27
15
Dag iedereen
Ik ben Raymond uit Mechelen, Belgie.
Ik ben volledig nieuw met detailing en nu bij aankoop van een nieuwe wagen, wil ik er de nodige tijd aan besteden, gedaan met wasstraten.
Graag wil ik mijn kennis uitbreiden, heb hier al erg veel gelezen op het forum en al veel opgestoken.
De demodag in september bij Maguiars België was top en veel opgestoken.
Ook zelf aan de slag mogen gaan met kleien en polieren, het wordt nu stilaan tijd om het in de praktijk toe te passen.
We vertrekken binnenkort naar Spanje voor een aantal maand en ga me daar eens goed laten gaan.
Er zit hier een echte groep mensen die kennis van zaken hebben, en hoop nog veel te leren.
Alvast sorry moest ik in het begin verkeerde vragen stellen.
 
Dank je.
Ik heb me na de demodag bij Maguiars meteen de basisspullen gekocht.
Eerst nu manueel wat praktijk opdoen en dan stap voor stap verder opbouwen
Ik wist niet dat er zoveel producten waren die voor goed onderhoud nodig zijn.
Heb al veel gehad aan je stappenplan ;) waarvoor dank
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Hey Raymond, zo ben ik ook begonnen se. In Katelijne naar Meguiars geweest terwijl ik al jaren de producten gebruikte. Sinds ik hier op het forum zit, zijn mijn ogen echt open gegaan en vielen alle puzzelstukjes op hun plek. Welkom trouwens
 
Welkom Raymond. Opgelet want eens het virus je te pakken heeft genees je er niet meer van :p.