• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen Volvo V60

Joey

Detailing trainee
4 mrt 2018
19
35
37
Hallo,

Mijn naam is Joey, 31 jaar en kom uit Arnhem.
Ik shop al jaren bij Carclean en lees het forum ook al jaren. Dus ik dacht laat ik me maar eens aanmelden.
Ik gebruik voornamelijk spul van Poorboys.
Op dit moment rijd ik zelf in een Volvo v60:

v60_achterkant.jpg

v60_binnenkant.jpg

v60_voorkant.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom! Mooie R-design, met lekkere kleur om op los te gaan. :yum
Veel lees- en detailplezier.

Offtopic: Zal het dan nu gaan gebeuren? BMW-aanmeldingen drogen op, d’r gaan Volvo’s komen.:p:joy:
 
  • Leuk
Reactions: RbL
Ik rij een v40!

Ok nice!

Welkom Joey. Mooie V40, ik woon in Elst.

Thanks.. het is wel een V60 ;)

Welkom! Mooie R-design, met lekkere kleur om op los te gaan. :yum
Veel lees- en detailplezier.

Offtopic: Zal het dan nu gaan gebeuren? BMW-aanmeldingen drogen op, d’r gaan Volvo’s komen.:p:joy:

Dank je, heb veel witte auto's gehad. Zwart is wat dat betreft wat dankbaarder na het poetsen. Heb overigens als 2e auto een witte Ibiza nog uit 2013. Poorboys black hole en white diamond liggen uiteraard in de schuur. :cool:
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Hoi. Zal even het stof van dit topic blazen. Inmiddels heb ik al 316000km op de Volvo gezet. Maar dit zie je er nog niet aan af (al zeg ik het zelf :D )

Vandaag de auto gewassen met Poorboys Slick & suds. Hierna heb ik de gehele auto ingespoten met Iron remover van Poorboys. Ik was nog niet bekend met dit product, dus eerst maar eens een sample flesje besteld. Ik ben begonnen met het inspuiten van de velgen. Na het inspuiten ben ik naar binnen gegaan omdat ik mijn zoontje beschuldigde van het poepen in zijn broek. Eenmaal binnen bleek dit niet het geval te zijn. Het was de Iron remover (wat een stank)

Velg vooraf:
unnamed.jpg


Ingespoten met Iron Remover:
unnamed2.jpg


Na de velgen gedaan te hebben, de hele auto gewassen:
unnamed3.jpg


Daarna de rest van de auto gedaan met Iron remover:
unnamed4.jpg


Auto afgespoeld en opnieuw gewassen:
unnamed5.jpg


Ingespoten met quick detailer, en daarna gedroogd. Banden laten glimmen met poorboys bold n bright:
unnamed8.jpg


Zwarte diesel uitlaat vooraf:
unnamed9.jpg


Behandeld met all metal polish van meguiars. Resultaat kan beter met gebruik van een multitool. Maar vandaag uitsluitend handwerk (auto gerelateerd :rolleyes:)
unnamed10.jpg


Hierna de leren bekleding nog behandeld met Poorboys Leather stuff. Vooraf:
unnamed6.jpg


Na:
unnamed7.jpg


Vandaag is het hierbij gebleven. Morgen nog even waxen. Volgende keer wil ik de motorruimte onder handen nemen. Deze heeft 316000km stof opgeslagen. Ik zat te denken om het autoglym setje gebruiken. Is dit een aanrader, of weet iemand iets beters?
En de koplampen beginnen wat verweerde plekjes te laten zien. Deze dacht ik te gaan behandelen met het Mothers setje omdat hier al een mooie tool bij zit voor op een accuboor.
 
Laatst bewerkt:
316.000km! Zozo. Dan heb je aardig wat gereden :D

De Volvo ziet er zo nog wel mooi uit! Maar kan zo te zien wel een waxje gebruiken..