• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zit Chemical Guys niet in het assortiment van Carclean.com?

Waarschijnlijk omdat Chemical Guys dat niet wil ?
Of omdat er al zoveel verdelers zijn van Chemical Guys?
In België zijn Chemical Guys en Auto Finesse toch al héél goed vertegenwoordigd bij vele verdelers. De markt raakt stilaan verzadigd, jammer voor zij die nieuw zijn en willen investeren daarin... Monello daareentegen is zeldzaam...
Misschien mogen ze dan ook enkel Chemical Guys verkopen, aangezien CarClean multimerk is...
 
  • Leuk
Reactions: Heiko
In vertegenwoordiging in België.
Ik ken het al jaren van naam. Maar geen enkele webshop in mijn buurt verkoopt het.

(heb ook vraag gesteld daaromtrent maar dat kan ik als bijberoep niet aan die omzet, jammer...)
 
We verkopen helaas geen Chemical Guys, in het verleden is er onenigheid geweest tussen ons en de importeur. Tijdje geleden nog geprobeerd maar zij willen de strijdbijl helaas nog niet begraven en het verleden weer naar boven halen. Gelukkig hebben we genoeg alternatieven :)
 
In vertegenwoordiging in België.
Ik ken het al jaren van naam. Maar geen enkele webshop in mijn buurt verkoopt het.

(heb ook vraag gesteld daaromtrent maar dat kan ik als bijberoep niet aan die omzet, jammer...)
Wij krijgen genoeg aanvragen maar we zijn kritisch in het uitdelen van dealerschappen. Het is ongezond voor een merk om alleen maar veel internetverkooppunten te hebben. Wat wij zoeken zijn potentiële dealers met een meerwaarde voor de klanten, denk hierbij aan een showroom of winkel waar je naartoe kan om de producten te zien, voelen en vragen te kunnen stellen. Wij versturen ook binnen 1-2 werkdagen naar België en de producten zijn via het internet genoeg verkrijgbaar in met korte levertijd. Juist een winkellocatie biedt mogelijkheden voor ons, dat is wat we graag willen maar er zijn maar weinig detailwinkels helaas.

Bij de Halfords willen we niet dat het verkrijgbaar is, zij missen de kennis en kunnen je vaak niet goed adviseren.
 
We verkopen helaas geen Chemical Guys, in het verleden is er onenigheid geweest tussen ons en de importeur. Tijdje geleden nog geprobeerd maar zij willen de strijdbijl helaas nog niet begraven en het verleden weer naar boven halen. Gelukkig hebben we genoeg alternatieven :)

Duidelijk!. Inderdaad zijn er producten genoeg. Mede daarom viel het mij op dat juist CG er niet tussen stond.
 
De vraag is:

Mis je iets van het merk waar cc geen gelijkwaardig of beter alternatief heeft?
 
Hoor heel vaak het grote nadeel van een Tornador, dat je een mega compressor in de schuur moet hebben staan. met een buffer van 200 liter.
De standaard compressors zijn veels te klein.