• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hey allemaal

Denniske B

Detailing rookie
11 mei 2018
2
15
35
Tilburg
hey iedereen!!,

Ik ben Dennis Bekkers 29 jaar en ik kom uit Tilburg. Al een aantal jaar ben ik bezig met het poetsen van auto's begonnen als hobby maar het word steeds serieuzer en meer.

Wel blijven er altijd vragen over bepaalde dingen en het is dan handig om een bepaald netwerk te kunnen benaderen die je hierbij kunnen helpen! vandaar dat ik me heb aangemeld. ik hoop hier nog een hoop bij te leren.

ik lees ook dat er een hoop mensen hun auto benoemen dus laat ik dit ook maar doen :p!
ik rij een zwarte Honda S2000 uit 2000 zoals sommige misschien wel weten is de zwarte Honda lak hiervan super zacht! deze houd ik dan ook heel goed bij. reinigen polijsten en na behandelen de S is voorzien van een waxxaddict Vortex laag. En ik rij nog een Toyota Starlet die heb ik aangeschaft als winter auto omdat ik de S2000 dan schors maar de starlet ben ik er bij blijven rijden ideaal ding hier kijk ik eigenlijk niet naar om.

hoop hier nog een hoop op te steken ;)
 

Bijlagen

  • IMG_2594-2.jpg
    IMG_2594-2.jpg
    232 KB · Weergaven: 160
Potverdorie! Een Honda S2000 hoop ik ook ooit nog te bezitten! Wat lijkt mij dat een geweldige wagen :D Welkom op het forum.