• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kijk op Nanolex interior cleaner

detailing time

Detailing addict
13 nov 2017
93
53
28
Rotselaar
Hallo iedereen,

Ik heb nog eens een video gemaakt en deze keer over nanolex interior cleaner.
Het interieur van mijn wagen zag er heel slecht uit en is nog steeds niet perfect, maar in de zomer vakantie ga ik deze eens grondig onder handen nemen.
Om terug te komen op de interior cleaner.
Eigenlijk heel simpel het is een kwalitatief goed product en tot nu toe mijn favoriete interior cleaner, maar wat ik er nu juist zo goed aan vond is dat het product opzich heel lang mee gaat en je heel lang kan doen met een fles, laat geen vervelend gevoel achter op de proper gemaakte oppervlakte, het is geen dressing en cleaner en het laat een look achter alsof het interieur terug af fabriek komt.
Zeker een aanrader voor interieurs proper te maken.
Hierbij nog de video voor de geïnteresseerden :)
 
Vond het wel leuke video.

Beetje veel hetzelfde gezegd over het produkt maar kom :) Ik gebruik de Interior Cleaner ook en ben er ook tevreden van.
 
ik was vooral geamuseerd door die kleine met zen zwembad op de achtergrond :p
ik gebruik deze ook en best wel tevreden over, alleen gebruik ik hem anders.
Ik spray het niet op de doek maar op de plaatsen die ik ga behandelen en op moeilijk
te bereiken plekken werk ik het in met een borstel en daarna neem ik het product af met een micro doek.
 
Ik heb de nanolex cleaner nog niet gebruikt, maar staat zeer hoog op m’n lijstje.
Desondanks lukt het me echt niet om langer dan een minuut naar de video te kijken. De engelse uitspraak is *sorry voor de bewoording* naar mijn mening slecht.