• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars super degreaser voor en na

detailing time

Detailing addict
13 nov 2017
93
53
28
Rotselaar
Hallo iedereen,

Het is een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb op het forum, maar vandaag heb ik de test gedaan met super degreaser van meguiars.
Mijn gedachten gang over het product is dat het zeer makkelijk en goedkoop is.
Je kan het diluten waardoor je voor weinig geld veel product kan maken waardoor je heel lang met de 5liter verpakking kan doen.
Het is zeer makkelijk als pre wash op wielen, banden en lak waardoor je al een groot deel van het vuil kan weg krijgen door het aan te brengen en te verwijderen met hoge druk.
Het resultaat is dan ook te zien in de video.
Voor mij is het zeker een aanrader en een product dat ik verder zal blijven gebruiken.
Voor degen die graag de video willen zien. ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: M3fan en RoyR
Ik post ze hier al een tijdje hoor.
Ik post ook alleen maar producten die carclean verkoopt.
Voor sommige kan het misschien een beter beeld hebben over het product.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: RoyR en MeganeRS
Citeren is overbodig

Gebruik zou je wat voorzichtiger mee mogen zijn, beginners nemen zoiets te snel aan
En je wilt de hele wereld bereiken begrijp ik.
 
Goed filmpje

Ik gebruik de super degreaser zelf enkel om de banden te reinigen. Wielkasten. en soms de motorruimte.

Zelf ga ik het niet gebruiken op mijn velgen of lak. Daar gebruik ik andere producten voor die wel veilig zijn voor de wax of coating ;)
 
  • Leuk
Reactions: detailing time
Bedankt! :)
Ik gebruik hem wel op de velgen omdat ik hier geen wax of coating op heb.
In het filmpje gebruik ik hem idd op de lak, maar in weze gebruik ik het er zelf nooit op.
Meer om te tonen wat het product kan, maar had het beter moeten vermelden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik snap dat het werkt voor meerdere doeleinden. Op zich interessant om het in werking te zien. Maar op mijn gecoate velgen zal ik het niet gebruiken. Daar is water, zeep, incredibrush, afspuiten en onderhouden met Cure voldoende voor om ze kraaknet te krijgen. Denk dat dit wax en coatings toch wel aantast. Als er niets van bescherming op zit en de velgen zijn al tijd niet meer gewassen is het mss wel interessant. Voor banden gebruik ik tegenwoordig de Gyeon Tire Cleaner.

Op de lak zou ik als prewash dan weer eerder grijpen naar een AG TFR of een AF Citrus Power..

Nu, tof dat je dit filmpje gemaakt hebt.
 
Ik snap dat het werkt voor meerdere doeleinden. Op zich interessant om het in werking te zien. Maar op mijn gecoate velgen zal ik het niet gebruiken. Daar is water, zeep, incredibrush, afspuiten en onderhouden met Cure voldoende voor om ze kraaknet te krijgen. Denk dat dit wax en coatings toch wel aantast. Als er niets van bescherming op zit en de velgen zijn al tijd niet meer gewassen is het mss wel interessant. Voor banden gebruik ik tegenwoordig de Gyeon Tire Cleaner.

Op de lak zou ik als prewash dan weer eerder grijpen naar een AG TFR of een AF Citrus Power..

Nu, tof dat je dit filmpje gemaakt hebt.
Om de coating op je velgen goed te onderhouden is het ideaal natuurlijk op die manier! Het zal een wax zeker aantasten, maar een coating zal er al iets beter tegen kunnen. Op de velgen zit geen enkele bescherming dus kan het zeker gebruikt worden.
Ik wissel altijd af met gyeon tire clean of super degreaser. :)