• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Werkelijk geen idee wat de dealer erop gesmeerd heeft, maar de beading is best aardig :D

20190925_200233.jpg
 
Laatst een filmpje gezien welke uitlegt dat je dit spul moet opspuiten en pas uit moet wrijven als het spul zichzelf bead. Dus niet Bead Maker op water maar op zichzelf.

Vandaag bovenstaande werkwijze uitgeprobeerd.

Gewassen met P&S Pearl shampoo, gedroogd en de beadmaker eroverheen etc....

IMG_1290.JPG
IMG_1289.JPG


En nu wachten op de regen en wat de glans gaat doen. Verbruik viel mij mee, ongeveer 1/4.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Ik liet van de week mooie beading plaatjes zien hier. Maar nu is de beading echt belabberd!
Ik heb de auto iets onder een boom staan bij mij in de straat. Omdat er verder geen plek was. Met die regen van vandaag komt er gewoon het vuil en troep uit de boom, op mijn auto terecht.

Hopelijk binnenkort weer wassen, en hopen dat de beading weer terug komt :)
20190928_181036.jpg
 
The day After.....

IMG_1297.JPG
IMG_1295.JPG
IMG_1294.JPG
IMG_1293.JPG
IMG_1292.JPG


Na de eerste spray actie vond ik de bead maker “vettig” aanvoelen. Ik verwachtte een hell of a job om het weer uit te poetsen maar Na de tweede spray ging erg soepel, zoals altijd met de bead maker.

Binnenkort de groot verpakking bestellen. Helaas nog niet op voorraad....
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Ziet er normaal gesproken ook beter uit. Ik heb het nu gedaan volgens een andere methode en dat werkt niet top. Ik denk dat er Teveel beadmaker op gegaan is aangezien het vettig werd. Het geeft iig niet het beste resultaat.



Dit is het normaal.

Waxaddict beta 1 sample met de bead maker een dag later er overheen.
2E7B471F-3B13-48F9-8F5A-EA30BE54495E.jpeg
4B165D98-BE9C-4048-8A48-FC0FC2C2E7C6.jpeg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Rednose
Vandaag bovenstaande werkwijze uitgeprobeerd.
Gaat om de quote van istnogferrari over een andere methode van opbrengen.

Gewassen met P&S Pearl shampoo, gedroogd en de beadmaker eroverheen etc....

Bekijk bijlage 120509Bekijk bijlage 120508

En nu wachten op de regen en wat de glans gaat doen. Verbruik viel mij mee, ongeveer 1/4.


Zoals ik al eerder zei. Ik heb een andere manier geprobeerd dan normaal.

Dezelfde wax zit ook bij de andere foto’s onder de beadmaker.

Het valt mij op dat de wijze van applicatie zo’n verschil maakt.
 
Laatst bewerkt:
Is al veel vaker aangehaald dat beadmaker een slecht gekozen naam is voor het soort beading wat deze geeft.
Wel wordt de lak er extreem glad van en geeft een super glans, dat is waar ik deze spray voor gebruik.
 
  • Leuk
Reactions: marcovanderniet
Ik ben er even ingedoken en wat testen gekeken en gelezen. Heerlijk op zo’n zondag als deze. En ik wilde het fijne er van weten. Er zijn idd betere “beadmakers” zoals Sonax BSD, Gyeon wetcoat en Voldemort reload maar qua glans en gladheid is de P&S de betere.

In het begin had ik mooie beading maar dat is minder geworden blijkbaar. Hoe kan dat? Waxaddict minder geworden? Reactie beadmaker op de wax?

Het blijft voor mij nog steeds een fijn product gezien de glans die je er mee krijgt en de lak is absurd glad.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Poeh.. Als ik dat zo bekijk (vorige post) zal de populaire Beadmaker niet mijn keuze worden. Op de tweede foto (hierboven) is het lastig te beoordelen omdat er ook een wax onder ligt.

Grappig dat zodra er "wax x + wetcoat" gepost wordt de reacties zijn in de trant van "beading van wetcoat dus" en met beadmaker het ineens wel een rol speelt wat eronder zit.
 
Voor mij niet, de laatste laag bepaald altijd.
Begrijp dan de toevoeging ook niet van wat er onder de laatste laag zit, wat we zien is het als laatste aangebrachte product.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Heb je niet het idee dat het alsnog een verschil maakt wat eronder zit @Altos? Ik heb meerdere malen autos gehad waarbij een deel in de coating/wax stond en een ander deel niet. Na het wassen en foamen met Bathe+ (of aanbrengen van Cure oid) was de beading dan toch echt beter op de reeds beschermde delen.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
+1 Jansen

Poeh.. Als ik dat zo bekijk (vorige post) zal de populaire Beadmaker niet mijn keuze worden. Op de tweede foto (hierboven) is het lastig te beoordelen omdat er ook een wax onder ligt.
Grappig dat zodra er "wax x + wetcoat" gepost wordt de reacties zijn in de trant van "beading van wetcoat dus" en met beadmaker het ineens wel een rol speelt wat eronder zit.

Als Product X een slechte beading laat zien op een kale lak, maar een goede beading op een onderliggende wax, dan is het lastig te beoordelen, toch? Is het nou de wax die bead of Product X?

In bovenstaande geval zou je zeggen dat de wax bead, omdat de post ervoor liet zien dat Product X vrij belabberd werkte. :p