• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Hahaha, als we van alles over elkaar smeren, zien we toch echt alleen het laatste. Dus de beadmakker bij @Doggy en de cure bij @RoyR ;). Maar wel lekkere platen hoor!

Ik vind alleen de OW van @FarAlley wat tegenvallen, dacht dat ie normaal mooiere beading geeft want zo oud is ie toch nog niet? Wat vind je er zelf van?
 
  • Leuk
Reactions: Altos
@Marcel1973 - Die glaze heb ik ook in huis gehaald als zijnde ''Glaze''. Prima spul, zeer zeker. :D Maar dit bied géén bescherming.

Gallery 02.jpg
 
Klopt mannen, ik heb er nog geen waxlaag overheen gedaan.. ik heb overigens niet de Lite versie als in de link, maar degene met de schuurkorrel erin ;)
 
Laatst een filmpje gezien welke uitlegt dat je dit spul moet opspuiten en pas uit moet wrijven als het spul zichzelf bead. Dus niet Bead Maker op water maar op zichzelf.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Dan ben je haast je hele fles kwijt met één behandeling of begrijp ik er niets van. o_O Ik dacht altijd aanbrengen op de auto, aanbrengen op de doek, afnemen en bij voorkeur acht uur droog houden.
Ik heb het product niet, en hoef het ook niet. Zie de meerwaarde er nl. niet zo van in, maar dat zegt meer over mij en misschien is dat wel "onbekend maakt onbemind".
 
  • Leuk
Reactions: Timm en RoyR
Ik was in het begin ook niet zo happig zeg maar. Beetje tell sell achtig gevoel. Toch maar een keer mee laten komen en uitgeprobeerd.

Ik gebruik het nu een tijdje (samen met de andere P&S producten) en ik heb het een paar keer afgewisseld met waxaddict, dodo juice en autoglym spray producten. Het geeft net even dat extra's. Het bevalt mij uitstekend. Laatst een rode mini gewassen en voor de grap even de bead maker eroverheen. Ik behaalde een resultaat waar ik helemaal niet ontevreden over was.

Ik ga nog wat andere merken proberen bv Sonax, Wolfgang en Gyeon maar tot nu toe erg tevreden met Beadmaker.

Best verslavend dat detailen enzo......:)
 
Laatst bewerkt:
Dat tell Sell gevoel had ik ook in het begin. Maar voor de prijs toch maar eens aangeschaft. Na 8 uur intrekken voelde de lak idd heel glad aan, net zoals in de instructie video’s wordt verteld. Het grote voordeel is dat je binnen 10 min de hele auto hebt gedaan.
 
  • Leuk
Reactions: marcovanderniet
Helder, thnx.
Genoemde voordelen herken ik aan de Si-edition van Bouncers. Die is alleen wat lastiger te verkrijgen, helaas.
Zelfs een spinnetje glijdt dan van de lak. Leuk om tussendoor te gebruiken dus.
 
Gisteren gingen de sluizen open bij ons in België.
Mooie gelegenheid om de beading te testen van een quick detailer die ik recent heb aangekocht en exact een week geleden werd aangebracht op de wagen.
 

Bijlagen

  • Beading3.jpg
    Beading3.jpg
    168,2 KB · Weergaven: 204
  • Beading2.jpg
    Beading2.jpg
    149,5 KB · Weergaven: 192
  • Beading1.jpg
    Beading1.jpg
    127,3 KB · Weergaven: 198
  • Leuk
Reactions: Timm en RoyR