• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Gisteren in de wax na 1 jaar en 71000 km - je leest het goed, geen grap - met soft99 fusso coat oude formule en 's avonds al verwendag... Beading & glans zijn fenomenaal, dus me happy :rolleyes:
20190816_211105.jpg
20190816_211136.jpg
20190816_211058.jpg
 
Zo dan, coatings zullen met zoveel km's zelfs moeite hebbben. :p

1 jaar standtijd (eigenlijk nog meer).
71.000 kilometers gereden.


EDIT - Ooooh, dan is het begrijpelijk. ;)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Dat is niet raar. Je Fusso laag zit op je auto en daar leg je zo nu en dan een "offer" laag op. Als deze WashCoat "op" is dan zie je de Fusso maar daarna leg je er weer WashCoat op die dan de Fusso beschermd...
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Cisse - De foto's die je plaatste zijn van de nieuw aangebrachte waxlaag, toch?

Fusso Coat die het zo lang en vooral zoveel km's volhoud is in mijn opinie onmogelijk bij normaal gebruik. De boel elke keer een nieuw laagje geven met bijv. Wash Coat of welke vorm van bescherming dan ook, dat rekt de standtijd uit tot oneindig en de beading blijft ook goed.

Zo heb ik al maaaaanden Bathe+ op de auto en werkt nog steeds als een tiet. Spuit er om de paar weken een nieuwe laag op, maar dat telt niet. ;)
 
20190502_152247.jpg

Enkel maanden geleden... Ik zeg maar. Om nu geen welles-niettes te ontlokken, ik zeg gewoon dat de soft99 meer dan behoorlijk zijn werk heeft gedaan, en daar ben ik heel tevreden mee. Niet meer en niet minder ☺
 
Laatst bewerkt:
@m@rio,

Ik heb inderdaad een one of versie. Deze heb ik toen gekregen van Richard als bedankje.

Op de zijkant staat in dezelfde tekens Vortex als op het deksel.

20190818_160544.jpg


20190818_160742.jpg


Deze had ik samen met nog 3 one of waxen gekregen.

Edition 21
Vitreo
Candygloss Mojito Edition

20170819_161713.jpg
 
  • Leuk
Reactions: StijnV