• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

@Marcel1973 heb je foto's van die done and dusted si edition beading? Is die net zo makkelijk te verwerken als de normale done and dusted? Mijn fles is leeg, zou dan een mooie vervanger zijn.
 
Niet twijfelen, gewoon doen en anders neem ik hem wel van je over.

Geen mooie foto @350Z, maar er zijn een hoop lovende recensies te vinden her en der op internet met foto’s. Ik zoek nog ff.

Daarnaast is (misschien was) de 5L versie in de aanbieding ivm Waxstock.
Aanbrengen vind ik persoonlijk makkelijker dan de normale variant, wordt super glad (zelfs een spinnetje valt eraf) en doet de lak mooi ophalen.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
De Si-edition eens proberen dan.
Daar ga je helemaal blij van worden qua beading en sheeting. En gemakkelijk verwerken als je een keer geen tijd hebt.
Gebruik om die reden Bead Juice, heb dan in 20 min de auto voorzien van nieuwe bescherming. Verwerkt zo makkelijk, uitwrijven is optisch helemaal niet nodig, maar doe het wel.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
IMG_9883.jpg


Eergisteren de Mini gewassen en voor de eerste keer het panel potje Dodo Juice Supernatural 2.0 gesmeerd.

Was trouwens 3-4 weken geleden dat hij gewassen werd en heb toen voor het eerst acquafobia geprobeerd ipv wetcoat.
Zelfs tijdens het poetsen merkte ik dat de acquafobia nog heel aanwezig was.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z en PA27506