• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Als ik gisteren PostNL niet had gemist () Ik zag de achterkant van de bus net de hoek omgaan....... Dan had ik gisteren de Beta kunnen uitproberen.
Heel benieuwd naar deze wax.
Ik begreep ook dat er een sample bij zou zitten van een nieuw in ontwikkeling zijnde waxaddict shampoo. Heel nieuwsgierig. Maandag middag mag ik het pakketje ophalen bij een ophaalpunt van PostNL.
 
@350Z Het begon direct te regenen na het aanbrengen en de foto is van vanochtend. Ik vind de druppels wel mooi rond maar niet echt bolvormig. Ik denk dat dit komt doordat het te snel nat is geworden. Of de wax is iets minder ;)
 
Dan ligt het waarschijnlijk aan het feit dat het water al aan het verdampen is, dan neemt die bolling meestal af.

Lekker smeren is verder ook belangrijk!
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Ik bedenk me ook net dat toen ik gisteren smeerde was de auto best al warm. Het dak heb ik in 4 delen gedaan. Aanbrengen, inwrijven, eventjes wachten en afnemen.... Langer dan eventjes wachten was beton harken....
 
De Waxaddict beta na een regenbuitje op de motorkap van de XC, weekje oud, ongewassen en ca 300km verder na aanbrengen.
Met aanbrengen was het 22 graden (25 gevoelstemp) en 70% luchtvochtigheid, ca 5 minuutjes cure-tijd.

IMG_0833.jpg
 
IMG_0697.jpg
IMG_0698.jpg
IMG_0699.jpg


Waxaddict 21 (8 juni) en gister gewassen met de nieuwe waxaddict shampoo. Tussendoor wel gewassen met de huidige waxaddict shampoo en afgetopt met lustre en fo-show(29 juni) en vorig weekend alleen gewassen met de huidige waxaddict shampoo.

Volgend weekend ga ik de beta versie uitproberen. Dan heb ik wat meer tijd en zijn er wat schades weggewerkt.

49620EA3-9CB9-4DCD-A26D-5A7B2D610B85.jpeg
29C7B3EC-1B3E-4A70-BD7B-5E6B14571EDD.jpeg
 
Laatst bewerkt:
De Si-edition eens proberen dan.
Daar ga je helemaal blij van worden qua beading en sheeting. En gemakkelijk verwerken als je een keer geen tijd hebt.
 
  • Leuk
Reactions: Timm